X
X186841
Gjest
The Orange Alabaster Mushroom- Tree Pie
Virker på meg være en fin plateDette høres jo ut som skikkelig Brritttissh folk, men fyren er fra Chicago:
Ryley Walker - Primrose Green (Dead Oceans, 2015)
Vis vedlegget 302046
The Devil Dogs - No Requests Tonight (Sympathy for the Record Industry, 1994)Trengte å få blåst rein hjernen litt.
Å forberede seg på et sluttopphold på en institusjon, er vel ikke så dumt?@janfrt: Ja den skiva til K.D.L. virket som noe ubestemmelig ala. det som serveres på norske institusjoner. Glir greit ned men gir ingen gastronomisk opplevelse akkurat.
Her har det vøri spelt gammal FREE i drøyt 2 timer, en av de beste gruppene gjennom tidene. Spiller de 101 ganger oftere enn Stones,Beatles etc.
Bra det der, ja!Så er det klart for en forventningsfull jomfrulytt på ei plate det allerede går gjetord om. Og det som kommer fra denne karen, er jo interessant, uansett hva andre måtte mene..
Jim White vs. The Packway Handle Band - Take It Like A Man (2015)
bluegrass i år, plata er på spottern
Er dette noe å høre på?:
King Crimson - Live at the Orpheum (Discipline Globile Mobile Rec., 2015)
Vis vedlegget 302047
Nei!
Efter Red i 1974 har ihvertfall ikke jeg hatt noen glede av KC. Det har forekommet noen fete innspillinger/utgivelser (The Great Deceiver og The Night Watch), men efter Red har alt vært dritt. For meg. Fripp gikk fra å være en skikkelig foregangsmann på mange områder, til å bli en jævla profitmaker. Ikke en dritt finnes på eksempelvis strømmestedene. Alt må kjøpes gjennom selskapet hans. Men, det skal sies at plateselskapene var noen drittsekker de óg. Og begge krangler fortsatt.
Fra disse to konsertene i fjor høst i LA har han heldigvis med seg veteraner som Mel Collins og Jeff Berlin. Pluss tre - 3 - trommeslagere (sic!). De spiller bra, men jeg lengter bare tilbake. Var alt bedre før? Og, bør man gi seg på toppen? Og, hvor faen er toppen? Mulig jeg er en dust.
Vis vedlegget 302048