Various Artists - Atlantic Gold-75 Soul Classics From The Atlantic Vaults (2004)
starter med den siste tredje discen, mange perler her, fra Sam & Dave til Arethas Think til
Er dette den nye? Har den kommet alt? Hvorfor har ikke jeg den?Led Zeppelin- Physical Graffiti. 1975.
Vis vedlegget 306840
Har spilt meg gjennom denne. Et av favoritt orkestrene her i huset.
Denne gang i stor pakke.
Vis vedlegget 306841
Da er det like godt å ta hele greia. Noen-og-førti kutt. Her spirer det i pottene og rødvin helles ned :Må vel hente en kald en ja.
hah, det balanseres opp fordi jeg på den andre siden - i fylla - får så håpløst ubalanserte meininger.Husket for mye væske kan gå utover balansen.
Pot, ja, lenge siden sist. Èn av gangene var faktisk da jeg var på premieren til The Last Waltz (ovenfor, på Victoria kino, eller Parkteatret på Karl Johan; da måtte jeg gå midt i filmen, helt gåen). Ellers var Pink Floyd-greiene på TV bare dritt: to trommeslagere og to keyboardister. Overlesset møkk. Den eneste som var bra var saxofonisten (Andy Mackay?).A-Bones er alltid en højdare , ihvertfall for meg som ikke liker Pink Floyd,s Måne plate som surrer på NRK2 nå.
@janfrt: Spirer du pot sa du ?
litt vel slick?
Låter bra, får høre på tekstene neste gang, er muligens ikke helt hva jeg hører på om dagen.