Finbeck
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 28.10.2008
- Antall liker
- 1.135
Plukket tilfeldigvis opp denne i dag da jeg var innom platesjappa. Den skal få seg en runde etter Beth Hart er ferdig.
Nå har jeg hørt på denne flere ganger, og det er jo bra saker! Godt eksempel og påny en lærepenge, for min del: Ikke "jump to conclusions". Platen vokser m.a.o.Vettasørenjeg, ikke mer enn "tja" etter førstelytten. Et par åøreite låter, men var ikke rockerne litt masete? Får prøve igjen en dag, en dag jeg er våken.Jimbo Mathus - Blue Healer (Fat Possum Rec., 2015)
Vis vedlegget 316611
Denne har jeg ventet på. Innfrir delvis så langt! Kona sover, så guffer på, på det andre anlegget og det sitter som et skudd i begynnelsen. Fete gitarer. Han lever seg inn i dettte. Flott vokal. Et par dustekutt er det her, så dette er ikke en innertier, men nesten. "Tja", som unitet skriver. Best når det sklir over i Country. Han må, som mange andre, velge stil. Videoer tas senere.
Billetter i boksOslo, TG? Ikke Sadies? Ta kontakt på PM i såfall, er vel bill til salgs ennå? Går på kl 22.
Spikker litt kanadisk, siden strilen sover og ikke liker dem. Man er da grei
Sadies - Internal sounds (2013)
må ha noe musikk til mekkinga av dagens bacalao.
Vis vedlegget 317258
Nok krydder til å gjøre gutta tørste
Han er jo død nå,men koser meg med å mimre om hvor steinkule vi følte oss med en Ballentyne i hånda,sneip i kjeften, JJ Cale i høyttalerne mens vi spilte biljard i kjellerstuene på 70 tallet..fin avkobling fra ungdomskolen og gymnasiet...Jeg hører på JJ Cale og ei vinylplate som heter Special JJ Cale Edition.
Den er fra 1984.
Ønsker meg mer fra han