pent og pyntelig uten nerve, syns den var kjedeligJoel Plaskett & the park avenue sobriety test (Pheromone, 2015)
Her må de virkelig ha slått seg løs i studio, men man kan vel vri det meste i Country-/kupønkretningen.Den carnegie-konserten med Ryan Adams er veldig fin den
Bob Wayne - Hits The Hits (2015)
coveralbum denne gangen. Artig sak, uansett hvem det er han covrer, blir det umiskjennelig til kupønk ala Bob.
De må ha hatt det artig i studio, jaHer må de virkelig ha slått seg løs i studio, men man kan vel vri det meste i Country-/kupønkretningen.Den carnegie-konserten med Ryan Adams er veldig fin den
Bob Wayne - Hits The Hits (2015)
coveralbum denne gangen. Artig sak, uansett hvem det er han covrer, blir det umiskjennelig til kupønk ala Bob.
er nok akkurat fylt 33 år, få skiver som virkelig fenger meg i årSett på siste Monolord da - hvis pent og pyntelig blir synonymt med kjedelig for deg...
Dessuten, det er noen gode melodier på Plaskett, men ja det var ikke smekkfult i nerver.
sliter sjeldent med å finne ei skive å spille, men det er kjekt med inspirasjon likevel, iblant. Takk!
har tatt et par runder, dette er smakfult akustisk fra duoen fra The North Carolina ja, lovende skive.Mandolin Orange - Such Jubilee (Yep Roc Rec., 2015)
Vis vedlegget 318802
Dette er tilsiktet daft, men temmelig overlegent bra fremført. Vokalen er det ikke akkurat noe å si på og de skrur sammen suverene melodier. Det er enkelt instrumentert som vanlig, men her savner jeg ikke det elektriske i det hele tatt. Skal helt klart bli spilt mer når vinylen ankommer.
Går fint med bikkja, men min døgnrytme er ikke som tidligere med sene netter og sene morgener. Snudd mye på huet. Dette er som å ha fått en ny baby i huset. Fullt kjør nesten hele tiden. Bra jeg kan jobbe hjemmefra. Hadde helt glemt hvor mye arbeid dette innebærer. Hva mener du med "....lyder fra disse kanter"?.@janfrt: Det går fortsatt bra med bikkja og lyder fra disse kanter ?
No barking problem. Nå Paladines resten av kvelden:@janfrt: Bikkja tåler obskur lo-fi rock,n roll var det jeg tenkte på.