X
X186841
Gjest
ちっちとdogsのライブ1
Da fikk jeg med meg det (skjønner ikke hvorfor det unnslapp, men litt fort i svingene går det nå og da).Drivhus , se innlegg 2952 noen centimeter opp.
NRK har hatt mye gromt utstyr og fagfolk.
Det var vel i Njårdhallen i 1964 dette? Fin lyd, så Svein Erik Børja har vel vært borti med sine dyktige fingre.
Hvordan gikk det med drivhuset?
Helt suverent! Man går ikke rett på scenen og utfører dette. Trening, og øvelse gjør mester, er vel noen stikkord.
Så sant det ikkje kolliderer med alskens stressprosjekter ifbm. "småflikking" før salg, så har eg tenkt å ta turen. Men er vel på verftet og ikkje hulen?Chelsea Light Orchestra er nå på snurr på vinylen. Vurderer kraftig å kjøpe billetter til konserten på hulen i Bergen. Noen andre som skal?
Kjenner ikke den der, hvilken plate?Det jo nå helgen nettopp har startet iflg. Townes. Og meg passer det ypperlig. Sommer er det ute óg! Døren til terassen står på vidt gap.
Spilte denne i går. Han er, United, helt i en klasse for seg:
Vis vedlegget 201231
Rart med striler; datteren min har vært i Bergen ett år nå og hun minner meg mer og mer om Townes når jeg SMS-er med henne. Faen, hvor skal dette ende? Hun kommer hjem neste søndag og da er det rett på Rehab fra det bergenske.Kjenner ikke den der, hvilken plate?Det jo nå helgen nettopp har startet iflg. Townes. Og meg passer det ypperlig. Sommer er det ute óg! Døren til terassen står på vidt gap.
Spilte denne i går. Han er, United, helt i en klasse for seg:
Vis vedlegget 201231
EDIt: er vel den nye det da... Bra, spennende.
Townes sier så mye tull i ørska si, han skrev sikkert det der i søvne, som en ønskedrøm?
Stemmer.Ja husker den nå, svenskene gir ut en cd med samlesaker pluss en disc med nye sanger. Den siste kommer på vinyl i høst i USA, tror jeg.
tok en runde i morges, ganske ok den ja.Andrew Duhon - The moorings (2013)
Andreskiva til en taltentfull låtskriver. Sakte men sikkert kryper disse, ofte lavmælte, låtene som ligger i americana/folk land, under huden på meg. Har hatt seg et par runder tidligere, og nå begynner den virkelig å sitte. Bra stemme på fyren, kan minne litt om fjorårets Andrew; Andrew Combs, og bittelitt om sjølvasten Ryan - det er noe av samme skjørhet, twang og knekk som hos godeste Mr. Adams. Evelyn er ei gromlåt.
Ny runde, litt ymse her, men mye bra.Various Artist - Feeling High: The Psychedelic Sound of Memphis (2012)
Samler med psych garage fra Memphis, epoken fra slutten av 60-tallet og begynnelsen av 70åra.
Veeldig psych noe av det.
Men den er bra når den ligner minst mulig på fleet foxes da. Andrelåta er knall!Futurebirds - Baba Yaga (2013)
Trur jeg avskriver denne.
Bra gitarer, litt fleetfoxete klang, og låtene treffer ikke meg noe særlig.