Ja ikke sant, det høres bare dritkjipt utBladet Beat forelo vel en gang å oversette AOR til HOR; Husmor-Orientert-Rock..
Si dèt. Eg kjenner ikkje så alt for godt til bandet, de har ligget og vaket i "må sjekke ut mer" skorpa en stund nå - vært sporadisk innom de dann og vann tidligere. Men, eg tviler på at du vil få en ny favoritt med denne egentlig da. Nå har eg rett nok kun hørt siste én gang, men eg ble ikkje bergtatt. Syns det var en helt grei plate, men ikkje så veldig mye mer - litt som en psykdelisk versjon av black mountain kanskje?. Den skal rett nok få seg noen runder til. Ligger på spottern, så det er bare å sveive i gang.Hvordan står denne seg i forhold til 'Passover' som er min favoritt fra TBA?The black angels - Indigo meadow (Blue Horizon, 2013)
Moderne psych rock. Fra Austin, Texas. Såklart.
Takk for det Ørnbjørn, men konkurransen er ikke like stor i filmtråden. I musikktrådene faller jeg fort gjennom, så jeg tror jeg skal fjuske videre men filmen og overlate musikken til dem som har noe å fare med.Du som er så flink å skrive minimeldingar av filmar, 1881, burde jo overføre konseptet til denne tråden!
Opplysinga er jo i namnet.