Ikke ille denne nei (i motsetning til den Black Joe...)The Mulligan brothers - The Mulligan brothers (2013)
Herreguuuuuuuuuuuuuuuud'n så mange brødrepar det er som holder på med sånne americana greier. Åpningslåta lover godt. Her er den i live tapning. Med masete publikum på kjøpet.
I dag spilles kun det dere legger ut og som kan gi litt fortsatt sommerfølelse. Og dette var behagelig og melodisk sammen med en kald en i det fine været.David Newbould - Tennessee (2013)
Singer/songwriter fra Nashville, men som for tida residerer i Austin. Er vel ikkje milevis unna Ryan Adams når han guffer på littegrann.
Her er noe for de sarte ørene dineIkke ille denne nei (i motsetning til den Black Joe...)The Mulligan brothers - The Mulligan brothers (2013)
Herreguuuuuuuuuuuuuuuud'n så mange brødrepar det er som holder på med sånne americana greier. Åpningslåta lover godt. Her er den i live tapning. Med masete publikum på kjøpet.
Skjønner forøvrig ikke poenget med den EP'n fra Rayland Baxter. Iallefall ikke med den remake'n.
Synes fyren gjorde noe veldig bra med "Past the point…." i 1991, men datt fullstendig av med "Sure love" i ´92 og har aldri hørt på ham siden. Så, takk for oppvekkelsen. Dette er grundig håndverk og flott sensommermusikk. Måtte laste ned fra iTunes. Men, WTF.Hal Ketchum - Father Time (200
nydelig plate.
Denne fikk jeg ikke til Townes. Ble altfor glatt, synes jeg. Bra felespill er det derimot. Dessuten minner stemmen om Paul Simon og da er løpet kjørt for min del….The Mulligan brothers - The Mulligan brothers (2013)
Ja, det mer min stil ja.Her er noe for de sarte ørene dine
Nydelig arrangert, og ikkje én skjærende tone.
Jeg, for min del, greier ikke annet enn Reidar Morset. Helledussen. Som det stod i reklamen den gangen, "Kom i form, tren gutt, så er du ikke stiv om morgenen".Ja, det mer min stil ja.Her er noe for de sarte ørene dine
Nydelig arrangert, og ikkje én skjærende tone.
Takk.