united
Æresmedlem
The Outsiders - Cq (1968 )
bra nederlandsk garage/psych
bra nederlandsk garage/psych
Sist redigert:
Hvis det der er hele lageret, så varer det maks ut helga 25-26. april. Garantert...etter mine beregninger varer påska nesten helt til 17.mai
Don Nix - Hobos, Heroes and Street Corner Clowns (Stax, 1973)
En sentral, southern rootsy, songwriter, musiker og produsent med et laidback og variert album, fin til ettermiddagskaffen
Faen, glemte å ta strilen med i beregninga. Kjøpe ny bunke i morra da. Sjokkismonstereteren fra Strilelandet. Til gjengjeld er barskapet helt trygg med slike gjester.Hvis det der er hele lageret, så varer det maks ut helga 25-26. april. Garantert...etter mine beregninger varer påska nesten helt til 17.mai
Naturligvis. Alle ordentlige striler stiller vel forspent og nyter medbrakt.Faen, glemte å ta strilen med i beregninga. Kjøpe ny bunke i morra da. Sjokkismonstereteren fra Strilelandet. Til gjengjeld er barskapet helt trygg med slike gjester.Hvis det der er hele lageret, så varer det maks ut helga 25-26. april. Garantert...etter mine beregninger varer påska nesten helt til 17.mai
Har hørt igjennom dette og det er jo rett og slett dritbra. Men, slik jeg har forstått dette, så er det (meste?) nyinnspilt, men kun utgitt på CD. Vet du noe mer, tno?
De tre første albumene (sett bort fra et minialbum) - "Hymns for the Hopeless", "Ashes to Dust" og "Song of the Blackbird"- ble nyinnspilt i fjor, og utgitt som "the early years". Omtrent samme gjeng med musikere, omtrent samme instrumentering, og omtrent like versjoner. Egentlig litt underlig greie å gidde, siden de originale albumene jo er mer enn fine nok.Har hørt igjennom dette og det er jo rett og slett dritbra. Men, slik jeg har forstått dette, så er det (meste?) nyinnspilt, men kun utgitt på CD. Vet du noe mer, tno?