U
utgatt60135
Gjest
Bon Iver.
Spent, men med en god porsjon skespsis innabords, syns ikkje han har levert noe verdt å nevnte på snart 17 år, kanskje med unntak av den der The low highway eller ka den het. Men lite ville gledet mer enn om han fant tilbake til formen fra, la oss si 1986-2000 Da var han rett og slett suveren.Oi, denne satt bra efter første sjekk, men det blir nok enda bedre:
Steve Earle - So You Wannabe an Outlaw (WB, 2017)
Vis vedlegget 444233
Sommerdrag over denne òg. Blir med på hytta. Ingen overraskelser og det er greit når man er på det riktige sporet. Outlaw/Country på sitt beste og han beholder som sagt stilen. Bare å kjøle ned sakene.
Ligger HER.
H*lvete heller! Tok et par kjappe smaksprøver og kjeedeeeer meg!Spent, men med en god porsjon skespsis innabords, syns ikkje han har levert noe verdt å nevnte på snart 17 år, kanskje med unntak av den der The low highway eller ka den het. Men lite ville gledet mer enn om han fant tilbake til formen fra, la oss si 1986-2000 Da var han rett og slett suveren.Oi, denne satt bra efter første sjekk, men det blir nok enda bedre:
Steve Earle - So You Wannabe an Outlaw (WB, 2017)
Vis vedlegget 444233
Sommerdrag over denne òg. Blir med på hytta. Ingen overraskelser og det er greit når man er på det riktige sporet. Outlaw/Country på sitt beste og han beholder som sagt stilen. Bare å kjøle ned sakene.
Ligger HER.
Dan Auerbach - Waiting on a Song (Easy Eye Sound)
Årets sommerskive? Kan fort bli det. Groovy, deilig americana.
Vive la France!
Plata er helt fullstendig krise i mine ører i alle fall.Dan Auerbach - Waiting on a Song (Easy Eye Sound)
Denne har jeg ikke fått hørt enda så setter den på. Så den fikk noen nokså dårlige anmeldelser.
Tja, det var lettbent i allefall. Fungerte greit som bakgrunn for matlaging.Plata er helt fullstendig krise i mine ører i alle fall.Dan Auerbach - Waiting on a Song (Easy Eye Sound)
Denne har jeg ikke fått hørt enda så setter den på. Så den fikk noen nokså dårlige anmeldelser.