united
Æresmedlem
klassisk musikk, som dette, kan være jævla bra det
Uncle Tupelo – Anodyne - 1993
Uncle Tupelo – Anodyne - 1993
Enig ja, men tenkte faktisk enda mer i retning Imperial State Electric når vi er i Nicke-land, især på låta Leave this place. Ellers er det jo en del Costello å spore også. For meg er dette trolig årsbeste til nå.Nytt for meg men har sansen!Rett og slett dritbra; de får vridd det hele i en mer melodisk retning, men fortsatt med futt i både vokal og gitarer.den var jo trivelig nokThe Peawees - Moving target ( Wild Honey, 2018 )
Tilløp til rasling i undikken då eg hørte singleen Walking through my hell (skrevet av Fleshtones egen Peter Zaremba) for en tid tilbake, så er dræta spent på om italienerne holder samme kok over hele fjøla. Då blir dette nemlig knakende.
Låtskrivinga minner meg krAftig om Hellacopters/The Solution, men det er absolutt ikke kritikkverdig
Ja, det var jæskla slapt rett og slett.Dette var ikke bra. Rett og slett "Puddel-rock". Huff. Venstrehåndsarbeid.The Supersuckers - Suck it ( 2018 )
Vis vedlegget 509759
En av dagens få interessante utgivelser, uten at eg har allverdens til forventinger til Eddie Kjøttboller og Spagetti lengre.