Prøve Treme neste gang, Han dukker opp der også https://p3.no/filmpolitiet/2011/02/treme-s01/Steve Earle - Guitar Town
Vis vedlegget 774995
Litt o/t, har endelig rotet meg til å se The Wire. Hvem dukker opp der som junkie, et drøyt minutt ute i klippet. Velkvalifisert til rollen er han i hvert fall.
Et av mine favorittalbum, ikke bare fra Paul Simon. Cool, Cool River, spesielt, er en helt fantastisk sang. Tar meg tilbake til begynnelsen på hifi-reisen min, nærmere bestemt Ren Hifi i Fredrikstad på 90-tallet. Good times.
Har hatt en langvarig hangup på at Paul Simon er best på "concert in the park", men den har nå begynt å løsne.Et av mine favorittalbum, ikke bare fra Paul Simon. Cool, Cool River, spesielt, er en helt fantastisk sang. Tar meg tilbake til begynnelsen på hifi-reisen min, nærmere bestemt Ren Hifi i Fredrikstad på 90-tallet. Good times.
Jeg liker veldig godt You're The One og So Beautiful Or So What.Har hatt en langvarig hangup på at Paul Simon er best på "concert in the park", men den har nå begynt å løsne.
Nå er rhythm of the saints, Paul Simon og hearts and bones på topp. Og rhymin', one trick pony og Graceland da.