X
X186841
Gjest
Windhand - Heap Wolves
|
Calvin Russell er en av de som frembringer Steve Forberts evige "Born Too Late". Hadde jeg bare funnet dèt ut tidligere ville jeg fått en legendarisk konsertopplevelse med på kjøpet.
Oblivians - Desperation
Vis vedlegget 211185
Sannelig trodde jeg ikke at jeg var Born Too Late til å få med meg Oblivians også, men i lys av en viss Eros' poster for et par dager siden er det kanskje håp i hengende snøre Her er ihvertfall skiva fotografert sammen med øksa som nærmest hogde hodet mitt av et sent nachspiel da det løsnet fra halsen idet jeg tok første akkorden og traff meg rett over kjeften med styrken til seks strenger av stål. Punch drunk. Den er reparert på en slik måte at historien er godt synlig.![]()
Hey, det er sant! Har spilt cd'en i fillebiter to ganger og det er ingen steder den gjør seg bedre enn på bilstereoen, husker jeg skvatt når jeg kjøpte en gammel Grand Voyager og gitarveggen kom bakfra. Det pusher jaggu King of the Road fremover, ja...Fra det jeg mener er deres beste skive- King of the Road:
(Fra låta Righteously på World without tears).Flirt with me don't keep hurtin' me
Don't cause me pain
Be my lover don't play no game
Just play me John Coltrane
tatt en runde med den.Hurray for the riff raff - My dearest darkest neighbour (2013)
![]()
Coverskive.]
Si det. Den var ikke så mye å skrive hjem om i alle fall. Ho ho ho ho... I dag bare triller de ut av meg.tatt en runde med den.Hurray for the riff raff - My dearest darkest neighbour (2013)
Coverskive.]
Trivelig nok, men syns jo at det er litt trist at de ikke klarer å følge opp den gode selvtitulerte plata fra et par år tilbake. Skrivetørke?
Jeg prøvde meg på denne Grant Hart-skiven en tid tilbake efter å ha lest strålende kritikker, men fikk det ikke til og gav opp. Får vel prøve igjen. Hüsker Dü var jo jævlig bra.Husker du Grant Hart fra Hüsker dü? Ho ho ho, for et ordkløveri...
Grant Hart - The argument (2013)
Vel, han er i alle fall ute med skive nå. Har hørt såvidt på den tidligere, syns det virket fint. Gode kritikker har den også fått, sjøl i kitchpork. Så da er vel bra da?
Tror den krever noen runder, ja. Er noe som sitter ganske bra med en gang, og noe som er litt mindre "tilgjengelig" - om man skal bruke et slikt ord. Fikk også ganske mye Bowie-vibber til tider i dag da den snurret, men eg vil anslå lyttekonsentrasjonen til skarve 63%.Jeg prøvde meg på denne Grant Hart-skiven en tid tilbake efter å ha lest strålende kritikker, men fikk det ikke til og gav opp. Får vel prøve igjen. Hüsker Dü var jo jævlig bra.Husker du Grant Hart fra Hüsker dü? Ho ho ho, for et ordkløveri...
Grant Hart - The argument (2013)
Vel, han er i alle fall ute med skive nå. Har hørt såvidt på den tidligere, syns det virket fint. Gode kritikker har den også fått, sjøl i kitchpork. Så da er vel bra da?