La meg få sitere en kamerat av min bror som er ( veldig frustrert ) politi i Sverige. "Hur fan tror dom at vi skal hitta rett person när dom sier at rånaren er 1,90 meter och går i Addidas byksor og har en rød T-Troja? När dom för Satan inte sier at han er en jävla NEGER!!!!" ( Beklager svorsk! ) Slik har det vært på politiradioen de borte ganske lenge.Det gjelder visst bare de opplysningen som de går ut med offentlig.PK gått amok. Tillater domstolen vitneutsagn som at "gjerningsmannen var mørkhudet" eller vil en blondine uten alibi ligge tynt an?
En undres på hvor gjennområttent det intellektuelle klima kan bli, som gir opphav til slikt…
Omvendt rasismeLa meg få sitere en kamerat av min bror som er ( veldig frustrert ) politi i Sverige. "Hur fan tror dom at vi skal hitta rett person när dom sier at rånaren er 1,90 meter och går i Addidas byksor og har en rød T-Troja? När dom för Satan inte sier at han er en jävla NEGER!!!! ( Beklager svorsk! ) Slik har det vært på politiradioen de borte ganske lenge.Det gjelder visst bare de opplysningen som de går ut med offentlig.PK gått amok. Tillater domstolen vitneutsagn som at "gjerningsmannen var mørkhudet" eller vil en blondine uten alibi ligge tynt an?
En undres på hvor gjennområttent det intellektuelle klima kan bli, som gir opphav til slikt…
Tror ikke at det er det engang, tror mest at det er tankeløs dumhet!Omvendt rasismeLa meg få sitere en kamerat av min bror som er ( veldig frustrert ) politi i Sverige. "Hur fan tror dom at vi skal hitta rett person när dom sier at rånaren er 1,90 meter och går i Addidas byksor og har en rød T-Troja? När dom för Satan inte sier at han er en jävla NEGER!!!! ( Beklager svorsk! ) Slik har det vært på politiradioen de borte ganske lenge.Det gjelder visst bare de opplysningen som de går ut med offentlig.PK gått amok. Tillater domstolen vitneutsagn som at "gjerningsmannen var mørkhudet" eller vil en blondine uten alibi ligge tynt an?
.
Svenske kommuner lar barneekteskap fortsette | ABC NyheterFlere svenske kommuner lar mindreårige asylsøkere få lov til å bli boende med den hun eller han er gift med, selv om barneekteskap er ulovlig i Sverige.
Det er faktisk ganske hårreisende at polititopper instruerer i totalt hemmilighold av all kriminalitet som involverer innvandrer på en eller annen måte. Og det av rene partipolitiske årsaker.Polisen hemligh�ller fakta om sitt flyktingarbete - DN.SE
”– Situationen börjar bli farlig. Allt som snuddar vid invandringsfrågan ska hållas hemligt
och min enda slutsats är att man av något slags politiska skäl inte vågar visa verkligheten
som den är, säger en anställd på polisens kommunikationsavdelning.”
Jeg holder med, og det som drypper av info til Norske aviser er dessverre bare en liten del av det som daglig skjer i samfunnet her, man skal väre särdeles lite observant eller mye politisk bedövd, for ikke se det du påpeker der, skremmende!Det er en total nedsmelting som foregår når en tror at fremmedfiendtlighet unngås med fortielse, og ikke med opplysning. Det er en politisk bankerotterklæring!
De här killarna är ett enormt problem för oss. De snor grejer överallt och misshandlar ordningsvakter på centralen. Tar tjejer mellan benen och ger dem örfilar när de säger ifrån. Alla poliser vet om det här, säger han.
På en rak fråga om hur arbetssituationen ser ut för poliser i Stockholm dröjer inte svaret länge – den är katastrofal.
– Jag skulle aldrig släppa iväg mina barn till T-centralen, det skulle ingen polis göra, säger han.
Roald,På tide å kutte dialog polisen greiene og vise hvem som bestemmer......
De här killarna är ett enormt problem för oss. De snor grejer överallt och misshandlar ordningsvakter på centralen. Tar tjejer mellan benen och ger dem örfilar när de säger ifrån. Alla poliser vet om det här, säger han.På en rak fråga om hur arbetssituationen ser ut för poliser i Stockholm dröjer inte svaret länge – den är katastrofal.
– Jag skulle aldrig släppa iväg mina barn till T-centralen, det skulle ingen polis göra, säger han.
Polisens larm: ”Vi går på knäna nu” - Nyheter | SVT.se
Det største problemet med "moralistene" er at de behersker det norske språket så dårlig at de faktisk ikke er i stand til å få med seg hva som faktisk sies/skrives før de slår på utopiloten! Folk mangler rett og slett evnen til å "tenke sjæl"!Vet hva jeg står for og er ikke det minste bekymret for hva hysteriske moralister som går rett på autopilot straks noe trigger de rette følelsene måtte mene.
Umulig å forsvare hva som foregår, men hvordan blir man brun ved å linke til en artikkel på svensk fjernsyns nettsider?Roald,På tide å kutte dialog polisen greiene og vise hvem som bestemmer......
De här killarna är ett enormt problem för oss. De snor grejer överallt och misshandlar ordningsvakter på centralen. Tar tjejer mellan benen och ger dem örfilar när de säger ifrån. Alla poliser vet om det här, säger han.På en rak fråga om hur arbetssituationen ser ut för poliser i Stockholm dröjer inte svaret länge – den är katastrofal.
Polisens larm: ”Vi går på knäna nu” - Nyheter | SVT.se
Du er klar over at du er "brun" når du poster slikt?
Hadde du postet dette på Facebook i Tyskland ville du blitt slettet som følge av avtalen mellom Merkel og FB!
Slike ting skal det nemlig IKKE snakkes om. Later vi som om det ikke eksisterer går det nok over av seg selv.....
Jo det var ironi, men tragisk nok sant!
Nå må du holde tungen i rett munn her Gunnar!
Umulig å forsvare hva som foregår, men hvordan blir man brun ved å linke til en artikkel på svensk fjernsyns nettsider?
"Derimot kan det være en krenkelse av mannens rettigheter om han forhindres å bo sammen med sin kone"
Stakkars mann. La oss håpe han får oppleve den rettferdigheten han fortjener.apropo krenkelse, dette er også en versjon...
Våldtäktsman kränkt: "Jag våldtog inte – jag bara slog henne" | Fria Tider
mvh
Till lokaltidningen Barometern säger hennes kollega John Nilsson, också haninre befäl vid polisen i Kronoberg och Kalmar:
– En nekades köpa godis och blev förbannad på personalen. Han samlade ihop ett 15-tal kompisar och personalen fick stänga in sig medan de slog sönder rutor och hade sig.