PKG
Overivrig entusiast
- Ble medlem
- 02.08.2012
- Antall liker
- 166
6-åringen min lurte på hvorfor vi aldri feirer barnsdag...
Det er da fordelaktig for facebook, tv, telefon, strikking, barnepass, matlaging etc samtidig. I arbeidslivet kan det også være produktivt..Multitasking er så vidt jeg har forstått ikke en fordel… (Fins visst forskning på slikt)Multitasking er derimot det svake kjønn råe til...
Damer og multitasking? Tullball, de klarer ikke to ting samtidig, ha sex og vondt i hodet.....Det er da fordelaktig for facebook, tv, telefon, strikking, barnepass, matlaging etc samtidig. I arbeidslivet kan det også være produktivt..Multitasking er så vidt jeg har forstått ikke en fordel… (Fins visst forskning på slikt)Multitasking er derimot det svake kjønn råe til...
Men det er vel heller ikke så bra i trafikken hehehe...
Her har du problemet, dette skjer i Norge også. politikere må slutte å ansette venner og bekjente og heller ansatte folk som er kvalifiserte til jobben.
Dan Eliasson är rikspolischef sedan januari 2015. Han har dessförinnan varit generaldirektör för Migrationsverket och Försäkringskassan, och har ett förflutet som statssekreterare vid Justitiedepartementet under Thomas Bodström (S). Eliasson har ingen bakgrund som polis.
Närt nok, synes jeg! meget sentralt det der, tidligere var jeg ofte og mye i det området!!
Er poenget ditt at disse "dere" som du refererer til har et mer fleksibelt forhold til etterrettelighet og sannferdighet enn gruppen "oss"? Fremfor å beskylde "dere" for å poste mye usannheter kunne det vel være en ide å konkretisere litt, i.e. hvem har postet hvilke usannheter?
Bare nevner, det er mye av det dere melder som ikke stemmer. Dobbelsjekk fakta før dere poster om provoserende ting uskeptisk... ok?
Nei, bare at folk sjekker kildene sine feks friaord etc...Er poenget ditt at disse "dere" som du refererer til har et mer fleksibelt forhold til etterrettelighet og sannferdighet enn gruppen "oss"? Fremfor å beskylde "dere" for å poste mye usannheter kunne det vel være en ide å konkretisere litt, i.e. hvem har postet hvilke usannheter?
Bare nevner, det er mye av det dere melder som ikke stemmer. Dobbelsjekk fakta før dere poster om provoserende ting uskeptisk... ok?
@ Danke:Nei, bare at folk sjekker kildene sine feks friaord etc...Er poenget ditt at disse "dere" som du refererer til har et mer fleksibelt forhold til etterrettelighet og sannferdighet enn gruppen "oss"? Fremfor å beskylde "dere" for å poste mye usannheter kunne det vel være en ide å konkretisere litt, i.e. hvem har postet hvilke usannheter?
Det nye forsøket til å få de ikke politiske korrekte til å la være og uttale seg.Nei, bare at folk sjekker kildene sine feks friaord etc...Er poenget ditt at disse "dere" som du refererer til har et mer fleksibelt forhold til etterrettelighet og sannferdighet enn gruppen "oss"? Fremfor å beskylde "dere" for å poste mye usannheter kunne det vel være en ide å konkretisere litt, i.e. hvem har postet hvilke usannheter?
Dere må gjerne komme med nyheter, men det er bare det at de ikke stemmer hele tiden.Det nye forsøket til å få de ikke politiske korrekte til å la være og uttale seg.Nei, bare at folk sjekker kildene sine feks friaord etc...Er poenget ditt at disse "dere" som du refererer til har et mer fleksibelt forhold til etterrettelighet og sannferdighet enn gruppen "oss"? Fremfor å beskylde "dere" for å poste mye usannheter kunne det vel være en ide å konkretisere litt, i.e. hvem har postet hvilke usannheter?
Antageligvis er virkeligheten så mye verre....Dere må gjerne komme med nyheter, men det er bare det at de ikke stemmer hele tiden.Det nye forsøket til å få de ikke politiske korrekte til å la være og uttale seg.Nei, bare at folk sjekker kildene sine feks friaord etc...
Ta feks utallelsen om at politisjefen ville gi barna ikke voldta venninda mi armlenke... Bare bullshit.. Gammelt etterheng etter sommerfestivalens, ikke klå på meg...
Det er nesten som at dere virkelig vil noe skal være sant noen ganger, også er det bare fanteri...
Antageligvis er virkeligheten så mye verre....Dere må gjerne komme med nyheter, men det er bare det at de ikke stemmer hele tiden.Det nye forsøket til å få de ikke politiske korrekte til å la være og uttale seg.Nei, bare at folk sjekker kildene sine feks friaord etc...
Ta feks utallelsen om at politisjefen ville gi barna ikke voldta venninda mi armlenke... Bare bullshit.. Gammelt etterheng etter sommerfestivalens, ikke klå på meg...
Det er nesten som at dere virkelig vil noe skal være sant noen ganger, også er det bare fanteri...
På armbandet står det ”Polis - avspärrat #tafsainte”. Dessa kommer att delas ut vid större ungdomsevenemang.
Ja finn så nyheter som 6 klassinger får av Politiet nå om å ikke VOLDTA VENNINDA DI....^
Polisen delar ut armband mot tafs | Nyheter | Aftonbladet
På armbandet står det ”Polis - avspärrat #tafsainte”. Dessa kommer att delas ut vid större ungdomsevenemang.
Jeg tror bestemt det må være feil på ironi-/sarkasme-radaren din, alternativt har du glemt å skru den på.Ja finn så nyheter som 6 klassinger får av Politiet nå om å ikke VOLDTA VENNINDA DI....^
Uklipp..
– Ja. Och det här sker framför lärarna. Ingen sätter stopp för det"
OK men så höll pojkar också på i gamla folkskolan. Handen på hjärtat, vem hade inte kamrater som hotar våldta tjejerna i klassen om de inte är tillräckligt rättrogna? Den gemensamma nämnaren är att män som hotar att våldta ofromma sexåringar är män. Glöm inte är att problemet var värre innan Miljöpartiet fixade skolan sina första 100 dagar och gick vidare till viktigare frågor som feministisk snöröjning. Dan Eliason ska vidta kraftåtgärder som att dela ut armband till barnen "Våldta inte min kompis"
Fakta er fakta, uavhengig av kilde. Hvis det var meg du siktet til, er vel ikke Tino Sanandaji den mest usympatiske "kilden" heller...Nei, bare at folk sjekker kildene sine feks friaord etc...Er poenget ditt at disse "dere" som du refererer til har et mer fleksibelt forhold til etterrettelighet og sannferdighet enn gruppen "oss"? Fremfor å beskylde "dere" for å poste mye usannheter kunne det vel være en ide å konkretisere litt, i.e. hvem har postet hvilke usannheter?
"Kraftrasist" må vel Tino kunne omtales som! Han taler jo det politisk korrekte Sverige midt i mot, og DET kan man da ikke gjøre ustraffet!Fakta er fakta, uavhengig av kilde. Hvis det var meg du siktet til, er vel ikke Tino Sanandaji den mest usympatiske "kilden" heller...
Kjære Danke,Ja finn så nyheter som 6 klassinger får av Politiet nå om å ikke VOLDTA VENNINDA DI....^
Uklipp..
OK men så höll pojkar också på i gamla folkskolan. Handen på hjärtat, vem hade inte kamrater som hotar våldta tjejerna i klassen om de inte är tillräckligt rättrogna? Den gemensamma nämnaren är att män som hotar att våldta ofromma sexåringar är män. Glöm inte är att problemet var värre innan Miljöpartiet fixade skolan sina första 100 dagar och gick vidare till viktigare frågor som feministisk snöröjning. Dan Eliason ska vidta kraftåtgärder som att dela ut armband till barnen "Våldta inte min kompis"
Kjære Danke,Ja finn så nyheter som 6 klassinger får av Politiet nå om å ikke VOLDTA VENNINDA DI....^
Uklipp..
Hvis du leser denne snutten bør du vel kunne være i stand til å oppfatte at det er ironisk ment?
Jeg har "highlighted" med rødt det som burde sette deg på tanken at dette er ironi. Eller var det slik da du gikk på skolen at dine kompiser ( eventuellt du også? ) gikk rundt og truet pikene i klassen med at de skulle voldtas fordi de ikke var tilstrekkelig "rett troende"?
Det som er markert med blått bør du også kunne se ikke er noen faktaopplysning men igjen en ironisk fabulering over hvilket KRAFTFULLT tiltak som Dan Eliason kan tenkes å bidra med!
Tino Sanandaji er en inteligent mann og jeg tror faktisk at han regner med at selv ikke Dan Eliasson er dum nok til å ville prøve et "armbåndsstunt" en gang til.
Ok Så Tino bare la til masse greier, og serverte det som nyheter på facebook...Tino Sanandaji sitt facebookinnlegg, som du referer til, bygger på en artikkel som stod på trykk i avisen Sydsvenskan (svensk msm) 18. november, mens du bare kverner på og fortsetter å lese innlegg som fanden leser bibelen. Les og lær:
Föräldrar slår larm: kaos på Johannesskolan - Sydsvenskan