Hyggelig å se at nordmenn flest utnytter smutthullene for å spare skatt og avgifter!Flere og flere i Norge har funnet måter og unngå lite utvalg og høye priser på matvarer.
Hva med litt kjedefri kjøttmat? Norturas medlemsbutikk på Malvik, sør for Trondheim åpnes nå for alle, ikke bare kjøttprodusenter. Sjekk Facebook for åpningstider og utvalg/priser.
Siste innkjøp for vår del var ca 35 kg fårekjøtt til 59 kr/kg.
Finnes et fint alternativ nærmere sentrum av Trondheim også. Det tørrmodnede kjøttet er selvfølgelig i en prisklasse for seg, men går å finne blant annet svinekjøtt der som er billigere enn på Rema. Og stykningsdeler som en slett ikke finner i butikken.Hva med litt kjedefri kjøttmat? Norturas medlemsbutikk på Malvik, sør for Trondheim åpnes nå for alle, ikke bare kjøttprodusenter. Sjekk Facebook for åpningstider og utvalg/priser.
Siste innkjøp for vår del var ca 35 kg fårekjøtt til 59 kr/kg.
Jeg syns tørrmodna fra slakthuset er ganske rimelig, fort 400 spenn kg'n for generisk nortura greier. Kjøpte og grilla denne nyligFinnes et fint alternativ nærmere sentrum av Trondheim også. Det tørrmodnede kjøttet er selvfølgelig i en prisklasse for seg, men går å finne blant annet svinekjøtt der som er billigere enn på Rema. Og stykningsdeler som en slett ikke finner i butikken.
www.slaktehus.no – Just another WordPress site
www.slaktehus.no
Finner du en lokal slakter der du bor; bruk ham!!
Enig i det, og skal ikke si meg helt fri for å ha vært innom den kjøleren ved disken der.Jeg syns tørrmodna fra slakthuset er ganske rimelig, fort 400 spenn kg'n for generisk nortura greier. Kjøpte og grilla denne nylig
Vis vedlegget 1075627
Har hatt den ribba noen år på rappen nå, funker fjellEnig i det, og skal ikke si meg helt fri for å ha vært innom den kjøleren ved disken der.
Jeg bare begriper ikke at ikke flere nytter høvet.
Prøvd den tørrmodnede ribben deres da? Hvis ikke er dette årets tips.