G
Gasolin
Gjest
Hei
Min sub er i stykker for 3. gang på 1.5 år. Den er levert til HFK og sendt videre til Dali da de må konstatere om det er samme feil igjen. Alle 3 ganger har det været samme feil der det ikke er lyd i sub og svagt lys i displayet. De to foregående ganger har jeg spurt om hva som er reperert men det kunne de ikke se i systemet deres. I de to første tilfeller har jeg ventet 5 uker før jeg fikk den retur. I tillegg gikk den i stykker igjen 2 uker etter den kom fra 2. rep. så jeg kjenner en viss testing av tålmodighet her i gården. Mitt spørsmål er om det må være samme feil for å få kompensasjon eller nytt/ tilsvarende produkt og hvordan kan jeg stole på at det er/ ikke er samme feil når de i de foregående tilfeller ikke kunne opplyse meg om det.....
PS. avventer svar fra hfk/ dali men prøver å forberede meg litt hvis noen kunne hjelpe meg.
På forhånd takk for hjelpen.
Gasolin
Min sub er i stykker for 3. gang på 1.5 år. Den er levert til HFK og sendt videre til Dali da de må konstatere om det er samme feil igjen. Alle 3 ganger har det været samme feil der det ikke er lyd i sub og svagt lys i displayet. De to foregående ganger har jeg spurt om hva som er reperert men det kunne de ikke se i systemet deres. I de to første tilfeller har jeg ventet 5 uker før jeg fikk den retur. I tillegg gikk den i stykker igjen 2 uker etter den kom fra 2. rep. så jeg kjenner en viss testing av tålmodighet her i gården. Mitt spørsmål er om det må være samme feil for å få kompensasjon eller nytt/ tilsvarende produkt og hvordan kan jeg stole på at det er/ ikke er samme feil når de i de foregående tilfeller ikke kunne opplyse meg om det.....
PS. avventer svar fra hfk/ dali men prøver å forberede meg litt hvis noen kunne hjelpe meg.
På forhånd takk for hjelpen.
Gasolin