Kjører et exper-i-ment..... John Lennon uttalte en gang at koffor--fuck spilles bare de "få" Beatles sangene omattatt og omattatt på radio ... det finnes en oase (min komm) av bra musikk "vi" lagde som aldri spilles på radio. -nå ville det seg slik at Magical Mystery Tour i mono versjon flimret for mine ører gjennom tunes schpielliZt...normalt spiller jeg aldri B hvis jeg ikke virkelig lytter til the Fab så dette var et arbeidsuhell... men så midt i I Am The Walrus....slo det meg at dette albumet ikke er det mest kjente til tross for noen kjente låter.
Well.... har men evne eller erfaring med å lytte i dybde og perspektiv, take dive into The Walrus. Jeg minnes tider nedsunken i den absolutte Hi-Fi stolen, i tussmørke og lyden fra det høyoppløste 1974 anlegget.... Fan, burde jeg ikke anbefale å ta en lytt til dette albumet, i tussmørke med alt av skjermer og andre forstyrrende elementer frakoblet.... samt justere seg til den totale stillhet noen minutter og så dra i gang. Vinyl kan være the top game men andre alternativer kan funke. Start med The Walrus.... forsøk å få med alle elementer, jump TO tittelsporet Magical Mystery Tour og dra igjennom hele albumet.
Som vanlig derigården finnes det ikke 2 spor lik seg.... Dessverre er lydkvaliteten mange hakk over YT versjonene.
Magical Mystery Tour
Fool On The Hill
Flying
Blue Jay Way
Your Mother Should know
I Am The Walrus
Hello Goodbye
Strawberry Fields
Penny Lane
Baby You Are A Rich Man
All You Need Is Love
Det rare er at for meg lever dette albumet sitt eget liv selv om det egentlig er musikken til filmen med samme navn...
One mo For The Bangers...
Langversjonen ikke på albumet.