han gjør det og kanskje ingen låt mer enn denne: helt gull i min verden...Han elsker Bowie
Vet det.Han er jo fan
oi, det der var bra. Aldri hørt før men du verden... regner med du liker Elder også?Trenger litt beinhard Sybreed, et fantastisk undervurdert band...
Det er noe umiskjennelig tysk med den sounden.. på en syk rar måte minner de meg om Wolfsheim...Siden du likte Sybreed, Gjestemedlem, så spiller jeg en annen favoritt fra dem...
ok bakoversveis .. tenkte først bare litt Aphex Twin-clone men dette er sykt bra.. . takk. verdt hele kvelden"Bullet of Reason, digger han... Hør hele!
Reagerte likt som deg på denne, herlig når musikk får kroppen til å reagere, hjernen trenger ikke å si fra for det gjør kroppen, gåsehud,tårer og klump i halsen.ok bakoversveis .. tenkte først bare litt Aphex Twin-clone men dette er sykt bra.. . takk. verdt hele kvelden"
Gåsehud for første gang på lenge.
Fikk den ikke med meg første gangen så takk for repost. Men skal jo aldri være redd for å spille en god låt mer enn en gang. Noen ganger tar det også flere lyttinger før noe sitter.Reagerte likt som deg på denne, herlig når musikk får kroppen til å reagere, hjernen trenger ikke å si fra for det gjør kroppen, gåsehud,tårer og klump i halsen.
Denne la jeg faktisk ut ganske tidlig i denne tråden.