Norsk chillout electronicakomponist, kjent i undergroundverden, og også blitt spilt mye på nrk av DJ Friendly, for de som husker han!
Er tilgjengelig på Spotify og Tidal.
Edit: Kommer ofte innom for å høre detaljene i musikken han lager på mitt anlegg
Norsk chillout electronicakomponist, kjent i undergroundverden, og også blitt spilt mye på nrk av DJ Friendly, for de som husker han!
Er tilgjengelig på Spotify og Tidal.
Edit: Kommer ofte innom for å høre detaljene i musikken han lager på mitt anlegg
Gode minner fra Friendly, en herlig DJ. Mener å huske noen herlige søndagstimer. Nå for tiden blir det nesten ingen radio lenger... nesten utelukkende BBC 6 Music, i bilen og via Roon. Før var der mer radio som f.eks. Free Radio 100 Amsterdam, og slikt. Det blir også litt Monocle 24 så jeg er ikke helt kvitt radioen , men den får mindre og mindre plass. Podcaster derimot får mer plass, men det beste med radioen er jo at noen andre velger musikken for deg. .. eller det mbeste med DJ-er er vel rettere sagt og dem får jeg mer og mer respekt for.
Jeg tillater meg å slippe til en av de jeg har mest sansen for for tiden, selv om jeg kanskje gjentar meg selv noe:
Gode minner fra Friendly, en herlig DJ. Mener å huske noen herlige søndagstimer. Nå for tiden blir det nesten ingen radio lenger... nesten utelukkende BBC 6 Music, i bilen og via Roon. Før var der mer radio som f.eks. Free Radio 100 Amsterdam, og slikt. Det blir også litt Monocle 24 så jeg er ikke helt kvitt radioen , men den får mindre og mindre plass. Podcaster derimot får mer plass, men det beste med radioen er jo at noen andre velger musikken for deg. .. eller det mbeste med DJ-er er vel rettere sagt og dem får jeg mer og mer respekt for.
Jeg tillater meg å slippe til en av de jeg har mest sansen for for tiden, selv om jeg kanskje gjentar meg selv noe:
Det beste med dj’r er at man oppdager musikk man normalt ikke selv finner. DJ Friendly pleide alltid å runde av med musikken til Xerxes, aka Klaus, som jeg ble kjent med på videregående, og har vært heldig å beholde som god venn videre. Han lager fortsatt magisk musikk i enda større og bedre format.
Neurotech leverte i flere år elektroniske symfonyer som han laserte en gang i året rundt julaften. Det var et høydepunkt for meg kan du si. Han har skiftet navn til Neurowulf i nyere tid. Symfonyen er ganske lang, men med stadige vri og vendinger holder den interessen oppe, i hvert fall for min del. Enjoy...
Geß Watt.... ich War.... på leit... zoomer igjenna en gammel VHS kassett på leit etter en Trond Viggo Skotte Sketch som ikke finnes på nett unt Geß Watt... først på kassetten dukker Fassbinder opp, nei den richtige Fassbinder, ikke Fassbender. F spiller selv en av rollene i denne filmen, Ach So...
Åpenbart tatt opp fra SVT ounce upon a time. Slikt kunne jo ikke vises på NRK i den tiden, på kino mußte man. KulturDagbledet hadde vel en epistel om disse filmene innimella. Hestnes?
For de som måtte være interessert i echt filmkunZt..... så ligger den hele på Googlesmørja..
Cast: Brigitte Mira, El Hedi ben Salem, Barbara Valentin, Irm Hermann
A middle-aged charwoman who used to be a Nazi Party member, takes up with a young Arab immigrant worker, much to the consternation of her friends and neighbours. Typically melodramatic Fassbinder study of a disintegrating relationship, which also examines the problems of racism in West German society.
Geß Watt.... ich War.... på leit... zoomer igjenna en gammel VHS kassett på leit etter en Trond Viggo Skotte Sketch som ikke finnes på nett unt Geß Watt... først på kassetten dukker Fassbinder opp, nei den richtige Fassbinder, ikke Fassbender. F spiller selv en av rollene i denne filmen, Ach So...
Åpenbart tatt opp fra SVT ounce upon a time. Slikt kunne jo ikke vises på NRK i den tiden, på kino mußte man. KulturDagbledet hadde vel en epistel om disse filmene innimella. Hestnes?
For de som måtte være interessert i echt filmkunZt..... så ligger den hele på Googlesmørja..
Cast: Brigitte Mira, El Hedi ben Salem, Barbara Valentin, Irm Hermann
A middle-aged charwoman who used to be a Nazi Party member, takes up with a young Arab immigrant worker, much to the consternation of her friends and neighbours. Typically melodramatic Fassbinder study of a disintegrating relationship, which also examines the problems of racism in West German society.