Med et barn holder det heldigvis med sedan, men blir det flere er det nok ikke så dumt med stv... men det kan jo kjerringa kjøreFlott sak. Har dog sansen for sedaner, men ville nok aldri kjøpt en selv. lasteplass er essensielt for mitt bilvalg så her i gården går det kun i stasjonsvogner.
Lager McLaren stasjonsvogner?Flott sak. Har dog sansen for sedaner, men ville nok aldri kjøpt en selv. lasteplass er essensielt for mitt bilvalg så her i gården går det kun i stasjonsvogner.
Jeg har en stor stasjonsvogn, en unge og en liten hund og synes alltid at jeg har lite plass.Stasjonsvogn ville jeg aldri hatt!
Har tre unger og hund og klarer meg fint med sedan.
Har en Caddy utenom da
Også en stasjonsvogn må ryddes en gang i blant! (He, he).Jeg har en stor stasjonsvogn, en unge og en liten hund og synes alltid at jeg har lite plass.Stasjonsvogn ville jeg aldri hatt!
Har en Caddy utenom da
Vi får gi den litt pleie i morra A.J!Da var ny bruksbil i boks
Endte med en nydelig A6 sedan... Liker de rette linjene, comfort, plass og kvalitetsfølelsen!
A.J.
Jeg hadde 4 år og 60k med Yaris Verso Diesel, suveren bil med omtrent fraværende verditap, service som var enkel å ta selv og 0 driftsproblemer. Og siden de ikke har kostet på bilen en termostat til eberspächer tillegsvarmer (av og på bryter istedenfor) så er det bare å bruke den på kalde høst og vårdager når man er frossen for å få varmluft først. Sammenligner man med en ny VAG 1.6 diesel så er det en fryd med Yaris, bytter gjerne bort litt opplevd kvalitetsfølelse mot et varmeapparat som fungerer selv til småkjøring.Også en stasjonsvogn må ryddes en gang i blant! (He, he).Jeg har en stor stasjonsvogn, en unge og en liten hund og synes alltid at jeg har lite plass.Stasjonsvogn ville jeg aldri hatt!
Har en Caddy utenom da
Har leiebil for tiden - Yaris med diesel. Noen som har prøvd den???? Den første turen glemmer du aldri - uansett hva slags bil du ellers er vant til!
Var det ikke Vi Menn som kåret 5-serie st.v. som den mest fornuftige familiebilen for noen år siden?
Hva er fornuftig med en 5-serie. Sikkert god å kjøre, men du sitter lavt og det er snaut med plass.Var det ikke Vi Menn som kåret 5-serie st.v. som den mest fornuftige familiebilen for noen år siden?
Jeg har kjørt 2 Citroen i over 9 år nå uten andre problemer enn småplukk. Småplukk her (som du sikkert kan sjekke hvis du kjøper brukt) er lys, dører/dørlås/vinduer (sjekk at alt elektronisk fungerer) og dra litt i knappene på dashbordet. Motorene tror jeg er veldig stabile - jeg har aldri hatt driftstans uansett vær. Styringen er nok ikke helt BMW (det kan jeg innrømme), men gode dekk hjelper endel. Jeg kan også legge til at jeg er alene, så det vil vel i praksis være litt penere bruk av bilen enn hvis jeg hadde familie med 3 unger, katt, osv.citroen og peugot er jeg ikke helt fremmed for. Har kikket litt på pent brukte godt utstyrte c5 med litt motor. Jeg er litt engestelig for kvaliteten over tid dog, med bilene er topp.
Har alltid kjørt opel eller bmw privat.
En stund siden jeg har lest disse Vi Menn kåringene, men helt generelt mener de vel at BMW st.vogn er store nok til en vanlig familie samtidig som du slipper å gå på kompromiss med kjøreegenskapene.Hva er fornuftig med en 5-serie. Sikkert god å kjøre, men du sitter lavt og det er snaut med plass.Var det ikke Vi Menn som kåret 5-serie st.v. som den mest fornuftige familiebilen for noen år siden?
Godt med plass i min ihvertfall. Du skulle se det lasset jeg kjørte med min i sommer. Du sitter lavt, ja, men det liker jeg.Hva er fornuftig med en 5-serie. Sikkert god å kjøre, men du sitter lavt og det er snaut med plass.Var det ikke Vi Menn som kåret 5-serie st.v. som den mest fornuftige familiebilen for noen år siden?
En E39 stasjonsvogn blir veldig liten hvis man skal ha med barnevogn, jeg kjenner noen som byttet ut sin pga det.Godt med plass i min ihvertfall. Du skulle se det lasset jeg kjørte med min i sommer. Du sitter lavt, ja, men det liker jeg.Hva er fornuftig med en 5-serie. Sikkert god å kjøre, men du sitter lavt og det er snaut med plass.Var det ikke Vi Menn som kåret 5-serie st.v. som den mest fornuftige familiebilen for noen år siden?
Ikke veldig tørst heller. 3 l rekkesekser. Hadde et snitt på 0,62 l/mil på strekningen Praha-Halden i sommer. Lå stort sett mellom 130 og 190 km/t. Ikke noe å si på det. Litt tørst på småkjøring om vinteren - ca 1 l/mil. Ikke alt for ille for en 15 år gammel bil.
Jeg har brukt E39 sedan som barnevognfrakter, og det var ikke noe problem. Nå legger jeg til litt godvilje for å slippe å måtte kjøre stasjonsvogn, men at man ikke skal ha god plass i en E39 Touring, det forstår jeg ikke.En E39 stasjonsvogn blir veldig liten hvis man skal ha med barnevogn, jeg kjenner noen som byttet ut sin pga det.