Det største jeg har opplevd var på countryfestivalen I Stavanger sånn rundt 1986-1987. I 1987 så var det Emilly Lou Harris, David Allen Coe, Jerry Lee Lewis, Tanya Tucker og David Allen Coe tror jeg det var som var på den festivalen. Året før så var det George Jones, Johnny Cash. Jenny Fricke, New Grass Revial. Rattle Snake Anny osv.
Har noen minner fra disse festivalene. Mye bra på en gang

. Noen LP's og et banner skerf.
En av årsakene til at jeg var på den ene festivalen med Emilly Lou Harris, var Gitaristen Frank Rechard. Han var med i hennes Hot Band etter James Buton og Albert Lee. Han var en helt annen type gitarist med Gibson Les Paul TV og B-bender. Han var egentlig advokat og ble betraktet som en intelligent gitarist i Guitar Player Magazine. Har bakgrunn på klassisk gitar. Bassisten i Hot Band mente han var mere fleksible enn de 2 andre.
Kan også nevne at jeg har vært en gang på Vinsta Country festival. Da var det gitaristen Redd Volkaert jeg måtte høre sammen med Oslo gruppa A-11. Fremragende gruppe som fikk mye skryt av amerikanske country interesserte. De trodde ikke dette kunne være så bra i Norge