Torja
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 01.03.2008
- Antall liker
- 1.028
Velkommen hit med et livealbum som er blant mine favoritter! Ble inspirert, så her ett til, noen år senere:
Bytter du vinduer?Daniel Romano - 'Come Cry with Me' (2013)
Plate som vokser.
Spiller vinyl.
Mens serveren tar en pause pga skifte av ruter.
Er den det ? Ja,Kjøpte denne lp'en ca.midt på nittitallet da vinylformatet virkelig lå nede for telling.Var en av de få i hjembyen som fortsatt kjøpte lp'er.Har forresten andreplata 'strightaways' på vinyl.Den ble kjøpt inn i New Orleans i '98.Den er verdt noen speciedaler den Trace LP'en der.Jeg har forhåndsbestilt den nye skiva til Son Volt.Den har ikke dukket opp ennå,så jeg får trøste meg med og varme opp med debutalbumet.Håper det ikke går mange dagene før 'honky tonk' ligger i postkassa.
Son Volt - trace (lp)
mvh. s,
CD, Siste Nick Cave ikveld, er det hans beste album?
Dette albumet har fulgt meg siden det ble gitt ut im'86.Selve soundtracket til min ungdomstid.Har hørt det kanskje to tusen ganger,og jeg blir aldri lei av det.Ingen over,ingen ved siden.Punktum.
Ja,Townes.Jeg har de aller fleste platene med Emmylou,og Rodney har jo også en god del gode utgivelser bak seg.Tror jeg setter den på selv nå.Har bare hørt den et par ganger sålangt.Emmylou Harris & Rodney Crowell - Old Yellow moon (2013)
Første lytt. Spent, uten de helt stort forventninger - til tross for at eg jo i utgangspunktet liker begge to her svært godt.
Ikkje hørt denne ennå, men såg den fikk panegyrisk omtale i db. Nekter å tro den er så bra, men hørte en låt hin dagen som ikkje var så hakkande gæli. Akustisk greie, med mandoliner og det hele.BigBang - The Oslo Bowl
Typisk BigBang. Et par tre gode sanger og resten fyll stoff.
JauJa,Townes.Jeg har de aller fleste platene med Emmylou,og Rodney har jo også en god del gode utgivelser bak seg.Tror jeg setter den på selv nå.Har bare hørt den et par ganger sålangt.Emmylou Harris & Rodney Crowell - Old Yellow moon (2013)
Første lytt. Spent, uten de helt stort forventninger - til tross for at eg jo i utgangspunktet liker begge to her svært godt.
mvh. s,
Den kom vel i fjor sommer.Parquet courts - Light up gold (2012/3)