Man "glemmer" ikke en av tidenes beste skiver!@ lars_erik & "Rack-Mannen": Jeg eide også prog rock skiven "Thick As A Brick", men den ble gjenglemt på en fest en gang på 70 tallet.
mvh
Perfekt sovne-på-sofaen-musikk.
Ble desverre ikke noen Herreavdeling for meg i dag da jeg var for travelt opptatt med å feire min egen bursdag.....BEKLAGERDet er TTs replikk! Tror til og med det er copyright på den.Herreavdelingen
Ble desverre ikke noen Herreavdeling for meg i dag da jeg var for travelt opptatt med å feire min egen bursdag.....BEKLAGERDet er TTs replikk! Tror til og med det er copyright på den.Herreavdelingen
Takker så mye, desverre stemmer ikke antall år, du må legge til moms, mva, miljøavgift, vegavgift og pantegebyr for å nærme deg korrekt antall år.Ble desverre ikke noen Herreavdeling for meg i dag da jeg var for travelt opptatt med å feire min egen bursdag.....BEKLAGERDet er TTs replikk! Tror til og med det er copyright på den.
Men i alle dager!
Slikt må varsles i nyhetene og avisene!
Gratulerer med de første 27.
Vis vedlegget 200563
Store Satan; da blir det jo 316!Takker så mye, desverre stemmer ikke antall år, du må legge til moms, mva, miljøavgift, vegavgift og pantegebyr for å nærme deg korrekt antall år.Ble desverre ikke noen Herreavdeling for meg i dag da jeg var for travelt opptatt med å feire min egen bursdag.....BEKLAGER
Men i alle dager!
Vis vedlegget 200563
Okke som, Gratulerer med dagen.Takker så mye, desverre stemmer ikke antall år, du må legge til moms, mva, miljøavgift, vegavgift og pantegebyr for å nærme deg korrekt antall år.Ble desverre ikke noen Herreavdeling for meg i dag da jeg var for travelt opptatt med å feire min egen bursdag.....BEKLAGER
Men i alle dager!
Vis vedlegget 200563
hva/hvem er dette?
Dette er country, synes hun synger bra og har noen fine countrysanger. Ser bra ut også.hva/hvem er dette?
Ikke bare det Bluesbreaker, hun har vært ....servitør....hva gir du meg?
Jeg ser at den Pickler dama har et par fordeler,
men fordomsfull som jeg er,
så dabbet interessen da jeg så at hun har fortid i American Idol.