|
Det verste er at jeg fremdeles har grus til overs.......Hehe, godt vi er fler som kjenner til denne rullende sneballen. Jeg sved forleden av et helt hifi-budsjett på å grave opp plen og hekk (større gårdsplass) samt legge overskuddsjorden der hvor hekken stod. Tanken var å så i gressfrø etterhvert - helst etter at kantsten var på plass - hvilket den ikke er. Så nå går man og sprøyter ugressmiddel til fin cognac-pris/liter i håp om å vinne det racet.*knegg*Du har solgt alt, så du må flytte jord og grunn?
Neida, en lang historie som begynte med at jeg tenkte at det kunne være kjekt å ha litt grus i reserve, så jeg fikk er halvt lastebillass...Det var jævlig mye grus!
Det var så mye at jeg til slutt måtte grave opp en gammel fyringsoljetank som lå i hagen og dumpe resten av grusen oppi hullet.
Så måtte det fylles jord oppå der igjen. Ryggen min sier tydelig ifra at det blir faen ikke bestilt mer grus i tkr Towers på en stund!
mvh
Anyway: Prince - Sign of the times
![]()
Helt enig@ kanaris: Mye bra fra den mannen.
mvh
"Bråkebøtte"? Pusedødar!Nå som bråkebøtta Lars_Erik er dratt avgådre for å væte stangen sin, kan vi endelig spille noe rolig musikk:
mvh