Musikkmannen
Musikk i fokus
robben ford - bringing it back home
Så sant som det er sagt!En lydig kvinne er en lykkelig kvinne.
Prøver den.Jonas Alaska - if only i was a ghost.
Kommet et godt stykke ut i den og den virker lett og fin selv om coveret er så som så...
For å skåne mest mulig så skalerte jeg det ned.
Vet ikke helt hva du har på trappene, men skjønner du utfordrer grensene dine, og jeg krysser fingrene for deg.Nervene ligger nesten utenpå kroppen i kveld. Har helt opp en whisky......
Håper at denne kan roe meg litt ned.
Snakket med Atle U. i kveld. Jeg har aldri satt i gang noe så stort før, og har ingen anelse hva normalpris er for å sette opp et nybygg på 1240 m2. Er 26 mille for mye? Han sa at jeg bare skulle sende ham tegningene, så skulle han regne på det. Godt å kjenne de riktige folkene.
Og så var det byggeløyve, da...... Han jævla Sponhein er ikke tam. Sover dårlig om nettene!
Og så har vi Due Diligence da, antakelig neste uke. Oofffff... Er det noe rart at jeg drikker?
mvh
Tusen takk.Vet ikke helt hva du har på trappene, men skjønner du utfordrer grensene dine, og jeg krysser fingrene for deg.Nervene ligger nesten utenpå kroppen i kveld. Har helt opp en whisky......
Håper at denne kan roe meg litt ned.
Snakket med Atle U. i kveld. Jeg har aldri satt i gang noe så stort før, og har ingen anelse hva normalpris er for å sette opp et nybygg på 1240 m2. Er 26 mille for mye? Han sa at jeg bare skulle sende ham tegningene, så skulle han regne på det. Godt å kjenne de riktige folkene.
Og så var det byggeløyve, da...... Han jævla Sponhein er ikke tam. Sover dårlig om nettene!
Og så har vi Due Diligence da, antakelig neste uke. Oofffff... Er det noe rart at jeg drikker?
mvh
Tusen takk, oct!@tkr: Krysser fingrene jeg og.
mvh
Hehe, gjør så godt jeg kan!@tkr: lykke til! Fei gulvet med de! Skal man gjøre noe, må man gjøre det ordentlig!
Denne tråden er terapi for flere av oss. Tro meg.Tusen takk, oct!@tkr: Krysser fingrene jeg og.
mvh
Akkurat nå er jeg veldig glad for at folket her bærer over med meg. Det er terapi for meg å kunne skrive her.
mvh
Jeg har reseptrett på å skrive ut stoffer som, bokstavelig talt, kan slå ut en hest. Stiller gjerne opp!
Jeg har reseptrett på å skrive ut stoffer som, bokstavelig talt, kan slå ut en hest. Stiller gjerne opp!
mvh
Har tilgang til tvangsbur også. Legge inn det rette agnet, (noe Bieber-aktig?) Trykke ham opp mot burveggen etter at døren har smelt igjen. Tkr`s "vet`s special" i skinken, også -hei, hvor det går!- en tvangsuttørking! Du skal se, vi skal greie å få ham til å bli et nyttig samfunnsmedlem til slutt. (Seff i en Aldous Huxley-sk definisjon av nyttig!)Jeg har reseptrett på å skrive ut stoffer som, bokstavelig talt, kan slå ut en hest. Stiller gjerne opp!
mvh
Den største utfordringen er drikkfeldigheten hans. Rødsaft!!!! Det er skrekkelig! Og så har han en fetisj for brannapparat. Den natta han gikk amokk med det, vil aldri kunne glemmes. Ei heller skaden opprettes.
Det er mulig dopet ditt kan sørge for at han blir såpass sløv at man lykkes i å få ham fanget. Slik at jeg kan få han tvangsinnlagt her på Steinkjer. Det ville ha avhjulpet terapien min betraktelig. Nærhet til objektet er særdelses viktig.
Disse folkene har jo holdt på i ca. 45 år og det er jo et under at en ny utgivelse foreligger. Rusty Young er vel eneste originalmedlem (spiller, eller spilte, steel, for her er det bare litt av dét; hadde gjort seg med mye mer). Jeg har en del vinyl av herrene, noe som duret og gikk om sommeren i "gamle dager". Det var faktisk ganske så fett, god stemning og øl og vin gikk ned uten problemer. Dual platespiller (1228), Dual forsterker m/EQ og Mission-HT.Poco - All Fired Up (2013)
Geriatrisk avdeling. Sånn passe, men skal lytte mer i morgen.
Har tilgang til tvangsbur også. Legge inn det rette agnet, (noe Bieber-aktig?) Trykke ham opp mot burveggen etter at døren har smelt igjen. Tkr`s "vet`s special" i skinken, også -hei, hvor det går!- en tvangsuttørking! Du skal se, vi skal greie å få ham til å bli et nyttig samfunnsmedlem til slutt. (Seff i en Aldous Huxley-sk definisjon av nyttig!)Jeg har reseptrett på å skrive ut stoffer som, bokstavelig talt, kan slå ut en hest. Stiller gjerne opp!
mvh
Den største utfordringen er drikkfeldigheten hans. Rødsaft!!!! Det er skrekkelig! Og så har han en fetisj for brannapparat. Den natta han gikk amokk med det, vil aldri kunne glemmes. Ei heller skaden opprettes.
Det er mulig dopet ditt kan sørge for at han blir såpass sløv at man lykkes i å få ham fanget. Slik at jeg kan få han tvangsinnlagt her på Steinkjer. Det ville ha avhjulpet terapien min betraktelig. Nærhet til objektet er særdeles viktig.
mvh
+1