Hva lytter du til i dag? (Del 3)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.
    V

vinyl-jønki

Gjest
    IMG_1159.jpg

Linda Ronstadt, Different Drum-74
    Et album som samler høydepunkter fra hennes 3
    første soloalbum pluss kutt fra The Stone Poney periode.
    Fin måte å bli kjent med det tidlige matr. på.

• Liker
    Reaksjoner: oct

atonal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.09.2006
    Antall liker
    425
    Sted
    Friedrichstadt
    Liker Beatles jeg også

[video=youtube;D9w6SEtkeug]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=D9w6SEtkeug[/video]

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Jonas Alaska - if only i was a ghost.
    Kommet et godt stykke ut i den og den virker lett og fin selv om coveret er så som så...
    For å skåne mest mulig så skalerte jeg det ned.

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    30.986
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Nervene ligger nesten utenpå kroppen i kveld. Har helt opp en whisky......

Håper at denne kan roe meg litt ned.

Snakket med Atle U. i kveld. Jeg har aldri satt i gang noe så stort før, og har ingen anelse hva normalpris er for å sette opp et nybygg på 1240 m2. Er 26 mille for mye? Han sa at jeg bare skulle sende ham tegningene, så skulle han regne på det. Godt å kjenne de riktige folkene.

Og så var det byggeløyve, da...... Han jævla Sponhein er ikke tam. Sover dårlig om nettene!

Og så har vi Due Diligence, antakelig neste uke. Oofffff... Er det noe rart at jeg drikker?

mvh

Edit, fritt etter Kris Kristofferson: "The whisky I had for dinner was so good that I had one more for desert" :cool:

Sist redigert:
    Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398

Snakket med Atle U. i kveld. Jeg har aldri satt i gang noe så stort før, og har ingen anelse hva normalpris er for å sette opp et nybygg på 1240 m2. Er 26 mille for mye? Han sa at jeg bare skulle sende ham tegningene, så skulle han regne på det. Godt å kjenne de riktige folkene.

Og så var det byggeløyve, da...... Han jævla Sponhein er ikke tam. Sover dårlig om nettene!

Og så har vi Due Diligence da, antakelig neste uke. Oofffff... Er det noe rart at jeg drikker?

mvh
    Vet ikke helt hva du har på trappene, men skjønner du utfordrer grensene dine, og jeg krysser fingrene for deg.

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    30.986
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2

Og så har vi Due Diligence da, antakelig neste uke. Oofffff... Er det noe rart at jeg drikker?

mvh
    Vet ikke helt hva du har på trappene, men skjønner du utfordrer grensene dine, og jeg krysser fingrene for deg.
    Tusen takk.

mvh

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Honningbarna - verden er enkel.
    Første gjennomlytting - men får håpe disse halvsinte sørlendingene får til denne gangen da.

oct

Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Antall liker
    8.282
    Sted
    Oslo
    @tkr: Krysser fingrene jeg og.

mvh

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.889
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    @tkr: lykke til! Fei gulvet med de! Skal man gjøre noe, må man gjøre det ordentlig!

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Forstatte rett på denne og tar han med meg til sengs. Den er nok en god del bedre enn den siste.

Jonas Alsaka - s/t

Jonas_cover.png

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.889
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Denne tråden er terapi for flere av oss. Tro meg. ;)
    Vi har heldigvis vår egen hus-hjernekrymper. Straks vi får kurert ham, vil vi kunne dra full nytte av det. Når det vil bli, er uvisst. Jeg har prøvd i snart fire år. Uten å lykkes.

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    30.986
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Vi har heldigvis vår egen hus-hjernekrymper. Straks vi får kurert ham, vil vi kunne dra full nytte av det. Når det vil bli, er uvisst. Jeg har prøvd i snart fire år. Uten å lykkes.

Jeg har reseptrett på å skrive ut stoffer som, bokstavelig talt, kan slå ut en hest. Stiller gjerne opp! ;)

mvh

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.889
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0

Jeg har reseptrett på å skrive ut stoffer som, bokstavelig talt, kan slå ut en hest. Stiller gjerne opp! ;)

mvh

Den største utfordringen er drikkfeldigheten hans. Rødsaft!!!! Det er skrekkelig! Og så har han en fetisj for brannapparat. Den natta han gikk amokk med det, vil aldri kunne glemmes. Ei heller skaden opprettes.

Det er mulig dopet ditt kan sørge for at han blir såpass sløv at man lykkes i å få ham fanget. Slik at jeg kan få han tvangsinnlagt her på Steinkjer. Det ville ha avhjulpet terapien min betraktelig. Nærhet til objektet er særdeles viktig.

Sist redigert:

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    30.986
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2

mvh

Den største utfordringen er drikkfeldigheten hans. Rødsaft!!!! Det er skrekkelig! Og så har han en fetisj for brannapparat. Den natta han gikk amokk med det, vil aldri kunne glemmes. Ei heller skaden opprettes.

Det er mulig dopet ditt kan sørge for at han blir såpass sløv at man lykkes i å få ham fanget. Slik at jeg kan få han tvangsinnlagt her på Steinkjer. Det ville ha avhjulpet terapien min betraktelig. Nærhet til objektet er særdelses viktig.
    Har tilgang til tvangsbur også. Legge inn det rette agnet, (noe Bieber-aktig?) Trykke ham opp mot burveggen etter at døren har smelt igjen. Tkr`s "vet`s special" i skinken, også -hei, hvor det går!- en tvangsuttørking! Du skal se, vi skal greie å få ham til å bli et nyttig samfunnsmedlem til slutt.;) (Seff i en Aldous Huxley-sk definisjon av nyttig!)

mvh

Sist redigert:

janfrt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.06.2011
    Antall liker
    8.619
    Sted
    Pt. Høvik
    Poco - All Fired Up (2013)

cd-2013-02-14-poco.jpg

Geriatrisk avdeling. Sånn passe, men skal lytte mer i morgen.
    Disse folkene har jo holdt på i ca. 45 år og det er jo et under at en ny utgivelse foreligger. Rusty Young er vel eneste originalmedlem (spiller, eller spilte, steel, for her er det bare litt av dét; hadde gjort seg med mye mer). Jeg har en del vinyl av herrene, noe som duret og gikk om sommeren i "gamle dager". Det var faktisk ganske så fett, god stemning og øl og vin gikk ned uten problemer. Dual platespiller (1228), Dual forsterker m/EQ og Mission-HT.

Ingen anmeldelse dette, kun et kort inntrykk:

Dette holder ikke helt mål. Men, jeg er faktisk litt imponert. Trodde at dette bare skulle bli tøys.

Åpningskuttet (tittelkuttet) er bare sånn passe, rett og slett skuffende til å være et tittelkutt (man har jo ofte forventninger til nettopp dette kuttet). Neste, "Drink it In" er efter min mening dritbra. Resten av skiven er sånn passe; ville gitt den terningkast 4.

Men, og dét er viktig, platen må nok tas som det den er ment som: Sommermusikk ved sjøen + øl, vin og damer. For dette vil damer like.

• Liker
    Reaksjoner: tkr

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.889
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0

mvh

Det er mulig dopet ditt kan sørge for at han blir såpass sløv at man lykkes i å få ham fanget. Slik at jeg kan få han tvangsinnlagt her på Steinkjer. Det ville ha avhjulpet terapien min betraktelig. Nærhet til objektet er særdeles viktig.
    Har tilgang til tvangsbur også. Legge inn det rette agnet, (noe Bieber-aktig?) Trykke ham opp mot burveggen etter at døren har smelt igjen. Tkr`s "vet`s special" i skinken, også -hei, hvor det går!- en tvangsuttørking! Du skal se, vi skal greie å få ham til å bli et nyttig samfunnsmedlem til slutt.;) (Seff i en Aldous Huxley-sk definisjon av nyttig!)

mvh

Sist redigert:
    • Liker
    Reaksjoner: tkr

janfrt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.06.2011
    Antall liker
    8.619
    Sted
    Pt. Høvik
    Shawn Nelson & The Good Buds - Enough (Fonky Tonky, 2012)

4059915089-1.jpg

Austin. EP. Dette gikk jeg glipp av i 2012.

janfrt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.06.2011
    Antall liker
    8.619
    Sted
    Pt. Høvik
    Kevin Anthony - North Star (Baby, 2009)

154890991_amazoncom-north-star-kevin-anthony-music.jpg

Liker country, cajun og steel? Check this out. Altfor daft for meg.

mikefish

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Antall liker
    517
    Første avspilling av denne.

Son Volt - honky tonk (cd)

mvh. s,

G

Gjestemedlem

Gjest
    Josh-Ritter-The-Beast-in-Its-Tracks.jpg

Greie trudelutter og litt kassegitar, men ikke spesielt spennende musikk. Som Art Garfunkel med et snev av country.

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn