Mye rar mixing på Electric L. skulle vel minne om bruk av hallusinogener.Jimi Hendrix - Electric Ladyland
Mitt ex. ser slik ut, og ikke for å hovere eller på andre måter være lei, men jeg liker dette coveret mye bedre.
![](http://www.bgitpress.com/wp-content/uploads/2012/06/Jimi-Hendrix-Electric-Ladyland.jpg)
Mye rar mixing på Electric L. skulle vel minne om bruk av hallusinogener.Jimi Hendrix - Electric Ladyland
Jeg fikk mitt eksemplar i posten i dag. Sony Legacy fra 2010. Kjempeutgivelse på alle måter bortsett fra coveret daMye rar mixing på Electric L. skulle vel minne om bruk av hallusinogener.Jimi Hendrix - Electric Ladyland
Mitt ex. ser slik ut, og ikke for å hovere eller på andre måter være lei, men jeg liker dette coveret mye bedre.
![]()
Det er nok en misforståelse at linda Eastman (McCartney) står bak foto til dette coveret.Jeg fikk mitt eksemplar i posten i dag. Sony Legacy fra 2010. Kjempeutgivelse på alle måter bortsett fra coveret daMye rar mixing på Electric L. skulle vel minne om bruk av hallusinogener.Jimi Hendrix - Electric Ladyland
![]()
"nude" bildet skal vistnok blitt tatt av den ikke ukjente Linda Eastman (McCartney)
Cool plate som ikke så mange her til lands kjøpte.
Tiltredes. Kjempealbum.Albumet KITE er også bra.
[video=youtube;M4eD4X9kkXE]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=M4eD4X9kkXE[/video]
Nå går det i denne. På Max.
Beste western-filmen noensinne.
Ja. Et fabelaktig soundtrack det derHugo Montenegro fiksa det han
Nå går det i denne. På Max.
Jeg så den i Bodø rundt 1970. Fryktelig lang til tross for at den var klippet.Nå går det i denne. På Max.
Absolutt best extended. Fabelaktig bra film, som jeg har sett flere ganger.Jeg så den i Bodø rundt 1970. Fryktelig lang til tross for at den var klippet.Nå går det i denne. På Max.