Og jadda du finner 50! favoritter på danna plataHrrrrm. Host. 50?Hva i f... er det som skjer med meg? Må bare "krype til korset" og innrømme til tross for... At jeg har sagt til meg selv at denne artisten måtte være noe med det mest traumatiske tilfellet av musikere!!!! Og nå!!! sitter jeg faktisk her å nyter musikken. Er det alderen som har tatt meg? Kan man virkelig endre musikksmak så drastisk i løpet av kort tid. Bare lurer.... iallefall her her er han.. ingen ringere enn vår egen NORSKE Finn Kalvik!!! Vis vedlegget 211864 Denne anbefales herved av en tidligere anti Kalvik mann En flott plate er det!! Som Eia og gjengen sa! Finn Kalvik!!
Takk for oppklaring oct.@ bluesbreaker: janfrt nevner musikk skribentene i et innlegg i tråden "Er hifisentralen i ferd med å bli kjedelig?". Selv skriver han som en erfaren sådan ,og det uten engang å få betalt. Ikke glem Townes, United & flere andre. Dyktige de og.
mvh
Jeg er en av de som fortsatt savner å ha alt som har med musikk anbefalinger/lytting i en tråd. Jeg mener musikk er musikk, uansett sjanger. Jeg er så variert på musikk at jeg står med en fot i begge leirer, og jeg syntes det blir "styr" å poste i begge trådene.Takk for oppklaring oct.@ bluesbreaker: janfrt nevner musikk skribentene i et innlegg i tråden "Er hifisentralen i ferd med å bli kjedelig?". Selv skriver han som en erfaren sådan ,og det uten engang å få betalt. Ikke glem Townes, United & flere andre. Dyktige de og.
mvh
Jeg er helt enig i at det finnes mye ressurser her på hfs.
Jeg ser i ettertid at det var greit at det ble to musikktråder.
De er ganske forskjellige.
Jeg følger med i begge, men poster mye mer her.
Her driver vi mer resirkulering, og nye plater blir som regel presentert med info om både musikk ,format og lydkvalitet.
Det synes jeg er viktig for å bevare trådens verdi.
Jeg tror vi som bruker denne tråden er blitt flinkere til det.
Da kan vi tillate oss litt humor og tull av og til.
Den andre tråden er nok mer "Mind Expanding".
Skivene har også mye høyere "turn-over". De kommer og blir ofte "borte".
Den er også mer rett på sak (og saklig), men det blir presentert en del obskure greier med marginal interesse (for meg).
Den andre tråden er således mer i "platesamler-ånden".
Bra vi har begge!
Nå.
Lp 1983
Lars-Erik@ Ikke for å fyr oppunder men tolererer du slike@ lars_erik: Er det Jørgen Kosmos fabrikk? Riksrevisoren.
mvh
Man kødder ikke med CCR. Eller viser bilder av halvnakne damer! Skal det være damer, skal det også være minimalt med tekstiler! Man støtter da tekstilarbeidernes rettigheter, gjør man ikke?Lars-Erik@ Ikke for å fyr oppunder men tolererer du slike@ lars_erik: Er det Jørgen Kosmos fabrikk? Riksrevisoren.
mvh
morsomheter?
Man tuller ikke med CCR.
Mvh
R.
Kosmo var jo eneste i hvite tekstiler, den gang han var forsvarsminister. Jævlig cocky fyr! O. T. i tråden her, seff.Man kødder ikke med CCR. Eller viser bilder av halvnakne damer! Skal det være damer, skal det også være minimalt med tekstiler! Man støtter da tekstilarbeidernes rettigheter, gjør man ikke?Lars-Erik@ Ikke for å fyr oppunder men tolererer du slike@ lars_erik: Er det Jørgen Kosmos fabrikk? Riksrevisoren.
mvh
morsomheter?
Man tuller ikke med CCR.
Mvh
R.
Har den på vinyl selv, men ingen vinylavspiller.
Det var da som f...Har den på vinyl selv, men ingen vinylavspiller.
Lever godt uten detDet var da som f...Har den på vinyl selv, men ingen vinylavspiller.vinyl seff. Beklager gammelt foto.
mvh
mvh
Akkurat nå er det ProAc K6 som er interessant. Noen?@ lars_erik: Se Zu tråden på startsiden. Mange interessante h.t. der.
mvh
Camel og deres "I Can See Your House From Here" fra 1979
Inntil nylig ukjente for meg også i løpet av noen dager har jeg
5 plater av de. Veldig bra prog dette, ikke så kjente som f eks
Alan Parson Project. Andrew Latimer er vel eneste som har har vært
med hele tida, hans fløytespilling står ikke noe tilbake for f eks Ian Andersen.
Anbefales.