Jepp.Flying Burritos?Takk for info. Visste riktignok at Gram Parsons var involvert, men ikke Flying Burritos.@ tkr: Pieces Of The Sky er første album der Gram Parsons & Burritos er involvert.
mvh
mvh
Plutselig ble jeg sulten, har jeg havnet i mattråden?
Skifte igjen? Hvor har du det fra?Jepp.Flying Burritos?Takk for info. Visste riktignok at Gram Parsons var involvert, men ikke Flying Burritos.@ tkr: Pieces Of The Sky er første album der Gram Parsons & Burritos er involvert.
mvh
mvh
Rett rundt hjørnet.
Skal du skifte nick igjen?
Expiditmannen?
(Høres ut som ei forside på VG eller en ettersøkning fra Interpol.)
By The way: Har ikke glemt Bolla och Rulla med P.R., men du må ha tålmodighet med meg er du snill.
Den er bra, men denne er bedre.Kveldens siste, og for min del kanskje den ultimate køntriplata. Kjenner noen som kanskje er like gode, men ingen som er bedre:
Vis vedlegget 214834
Fremdeles vinyl!
mvh
Fint.Skifte igjen? Hvor har du det fra?Jepp.Flying Burritos?
Rett rundt hjørnet.
Expiditmannen?
By The way: Har ikke glemt Bolla och Rulla med P.R., men du må ha tålmodighet med meg er du snill.
Men synes Expeditmannen høres bra ut.
Ingen problemos, den står her.
I min bok er den kanskje like god!Den er bra, men denne er bedre.Kveldens siste, og for min del kanskje den ultimate køntriplata. Kjenner noen som kanskje er like gode, men ingen som er bedre:
Vis vedlegget 214834
Fremdeles vinyl!
mvh
Har også vurdert å investere i en annen type hyllerFint.Skifte igjen? Hvor har du det fra?Jepp.Flying Burritos?
Rett rundt hjørnet.
Expiditmannen?
Gammelt medlem med nye hyller.
En synd og en skam å male dem røde! Fingrene fra fatet!Har også vurdert å investere i en annen type hyllerFint.Skifte igjen? Hvor har du det fra?
Ja der får du plass til litt av hvert!Har også vurdert å investere i en annen type hyllerFint.Skifte igjen? Hvor har du det fra?
De der krever jo gjenopplivning etter bruk!Har også vurdert å investere i en annen type hyllerFint.Skifte igjen? Hvor har du det fra?
Man kan bla plassere en slik på de:Ja der får du plass til litt av hvert!Har også vurdert å investere i en annen type hyllerFint.Skifte igjen? Hvor har du det fra?
Enig med Rackis. Dette har da ingenting med siloforing, årsytelse og fettprosent å gjøre! Det må en trønder til for å komme på noe så hinsides perverst.
mvh
Faen; de muggene lenkegutten fra de østlige periferier kom med, er jo det som er perverst! Man koser ikke med slike; man blir kvalt av de. Og hva fettprosenten er på de, tør jeg ikke tenke på! Hverken på muggene eller innholdet. Det kunne garantert dekket behovet i Øvre Volta i flere tiår.Enig med Rackis. Dette har da ingenting med siloforing, årsytelse og fettprosent å gjøre! Det må en trønder til for å komme på noe så hinsides perverst.Skal man nyttiggjøre seg slike mugger, er det like dumt å gå for denne.
Hver sin smak Lars-Erik.
mvh
Shi.... den har jeg ikke. Står på ønskelista.Spiller debut plata til da 15 år gamle Janis Ian.
Den er god, men den inneholder kun coverlåter.