room
Hi-Fi freak
En favoritt i sjangeren.
Vedlegg
-
13.7 KB Visninger: 200
Du er en råtass LoveK!
Erotic Lounge, Vol. 6: Seductive Pearls |
To kommentarer:Har hørt endel på Spirit etter tips her på sentralen. Debutalbumet liker jeg godt. Lånte Twelve Dreams of Dr Sardonicus på biblioteket idag.
1. Innsatsen er liten i forhold til gevinsten.To kommentarer:Har hørt endel på Spirit etter tips her på sentralen. Debutalbumet liker jeg godt. Lånte Twelve Dreams of Dr Sardonicus på biblioteket idag.
1. Du drar på biblioteket og låner? Flott innsats!
2. For et bibliotek!
Husk å spille denne høyt. Haugevis med
Hehe, akkurat hva jeg tenker her jeg sitter. Den neste pakken var for stor og omfattende til å fanges opp i et puslete fotografi, så den kommer etterhvert som den avspilles. Underlig at Dead Moon omtales i tråden her samme dag som jeg får to av skivene deres... Denne snurrer nå mens jeg prøver så godt jeg kan å mimre om konserten på Blå Rock Cafè muligens mellom '97 og '99 en gang. En av de tøffeste jeg har opplevd ihvertfall, vi sto omtrent oppå bandet og hoppet i takt:Rene julaften for voksne det der, Tremor
Var han det altså? Det forklarer jo en hel del. Hørte om han første gang i forbindelse med Terry Lee Hale og da bodde han vel i Praha. Skjønner litt mer nå, takk for den.Sånn apropos, henter meg et glass og setter på Rainerblues
Fyr som kunne spille gitar det der.
Han var faktisk med i Giant Sand.
Han bodde i Tucson, Arizona en periode.Var han det altså? Det forklarer jo en hel del. Hørte om han første gang i forbindelse med Terry Lee Hale og da bodde han vel i Praha. Skjønner litt mer nå, takk for den.Sånn apropos, henter meg et glass og setter på Rainerblues
Fyr som kunne spille gitar det der.
Han var faktisk med i Giant Sand.