Espen Beranek Holm sin nye plate var ikke aller verst. Blir utgitt 21 oktHerreavdelingens platesjappe på NRK P1
Fantastisk band.@ bluesbreaker: Pentangle hadde jeg x 2 på vinyl. Men å finne dem igjen.....
mvh
Jeg har merket at solens sønn har vert nokså stille i det siste. Er det kalde kvelder som holder ham nedi varmen?
Det slenger et par Pentangle- vinyler rundt her hjemme, også, men jeg kan ikke for mitt bare liv huske hva de heter. "Lord Franklin" er ihvertfall på en av dem.@ bluesbreaker: Pentangle hadde jeg x 2 på vinyl. Men å finne dem igjen.....
mvh
Den var litt i hjel-spilt hos meg (cd).cd.
mvh
Nå har jeg vært en tur utafor dalstrøka og handla litt.
Bl.a. denne.
Du som har skikkelig snurrer og plog må ha denne oct.
Spør på Big Dipper om de kan skaffe den.
Lyden er bra på CD, på vinyl fra Analogue Proctions er dette himmelsk.
Er verdt alle kronene (euro).
Come Away With Me
Label: Analogue Productions
Genre: Female Vocalists
Product No.: AAPP 042
Format: 200 Gram Vinyl Record
JohnnyH;1684264 skrev:
LORD FRANKLINDet slenger et par Pentangle- vinyler rundt her hjemme, også, men jeg kan ikke for mitt bare liv huske hva de heter. "Lord Franklin" er ihvertfall på en av dem.@ bluesbreaker: Pentangle hadde jeg x 2 på vinyl. Men å finne dem igjen.....
mvh
mvh
Åååå bare innrøm at dette er fra din høstutstilling du bluesbreaker!!!!!
Resirkulasjon er så populært.
Akkurat som i vår tråd.
(For ordens skyld; bildene er ikke mine)
Endelig en "sølvskive" i sikte, jepp!!!
Jøss trodde alle var på juleluterakfiskbord.Åååå bare innrøm at dette er fra din høstutstilling du bluesbreaker!!!!!
Resirkulasjon er så populært.
Akkurat som i vår tråd.
(For ordens skyld; bildene er ikke mine)
gismo
jeeesp, ja det er fryyyktelig trettende med all denne svarte vinylen.Endelig en "sølvskive" i sikte, jepp!!!
Blir så trøtt av all denne svarte vinylen
gismo
Tony Joe er en gammel kjenning. Har bare "glemt" å kjøpe noe av ham. Satt ham på listen.Dave Alvin er veldig bra, oct. Det er sannelig Tony Joe Whites siste også. Anbefales.