Skremmende, denne hangen til flatpakker og rødsaft!
![]()
Fritt etter Ola Borten Moe.![]()
Ser du noe du ikke liker i dette bildet![]()
Tøff UFO!
Skremmende, denne hangen til flatpakker og rødsaft!
![]()
Fritt etter Ola Borten Moe.![]()
Ser du noe du ikke liker i dette bildet![]()
Bildet er arrangert. Ingen platespillere ble skadet under opptaket@ rri: Intet jeg ikke liker på utlagt foto. Vær f.ø. forsiktig m. saftglasset. Ville ikke plassert det slik.
mvh
Så lenge haglet er inne i stativene, får du neppe De Grønne etter deg.vinyl & forsøkte å lytte på m. Epos M. 5. Bare ræva. Vis vedlegget 227686 Selv om stativene er fylt m. miljøskadelig blyhagl.
mvh
Epos stativhøyttalere, hva i all verden har du rotet deg borti nå, oct????Vis vedlegget 227681 vinyl & forsøkte å lytte på m. Epos M. 5. Bare ræva. Vis vedlegget 227686 Selv om stativene er fylt m. miljøskadelig blyhagl.
mvh
Passer best i hodetelefontråden?Epos stativhøyttalere, hva i all verden har du rotet deg borti nå, oct????Vis vedlegget 227681 vinyl & forsøkte å lytte på m. Epos M. 5. Bare ræva. Vis vedlegget 227686 Selv om stativene er fylt m. miljøskadelig blyhagl.
mvh
mvh
Yeah!!!!!!!!!!
Vis vedlegget 227635
The Deafening -Central Booking. 2013.
I helvete som det rocker!!!
-Finnes det noen tråd for minihøyttalere uten bass?Passer best i hodetelefontråden?Epos stativhøyttalere, hva i all verden har du rotet deg borti nå, oct????Vis vedlegget 227681 vinyl & forsøkte å lytte på m. Epos M. 5. Bare ræva. Vis vedlegget 227686 Selv om stativene er fylt m. miljøskadelig blyhagl.
mvh
mvh![]()
Bra anbefaling !
mvh
Yeah!!!!!!!!!!
Vis vedlegget 227635
-Finnes det noen tråd for minihøyttalere uten bass?Passer best i hodetelefontråden?Epos stativhøyttalere, hva i all verden har du rotet deg borti nå, oct????Vis vedlegget 227681 vinyl & forsøkte å lytte på m. Epos M. 5. Bare ræva. Vis vedlegget 227686 Selv om stativene er fylt m. miljøskadelig blyhagl.
mvh
mvh![]()
mvh
er det munndoktorer her inne?Denne dentalisten stikker alltid av når vi herjer med ham! Dårlig gjort!
![]()
er det munndoktorer her inne?Denne dentalisten stikker alltid av når vi herjer med ham! Dårlig gjort!
![]()
Stikker aldri. Eposene er hentet hjem fra Mandal, der min bror solgte en hytte. Fantes og en Tandberg TA 300 m. integrert & et par Acoustic Research 5 liter h.t. Men de har nok gått på "dynga".Denne dentalisten stikker alltid av når vi herjer med ham! Dårlig gjort!
![]()
Huffamej. Og jeg som syntes Halloween var skummel....er det munndoktorer her inne?Denne dentalisten stikker alltid av når vi herjer med ham! Dårlig gjort!
![]()
Her er det både exorcister, heksedoktorer, hjernekrympere og tanntrekkere.![]()
Vis vedlegget 227708 vinyl. Før jeg inntar et efterlengtetet måltid. Iranske kokker. Vis vedlegget 227710 Ehm. Kan jo ikke huske disse.
mvh
Ikea har da ikke noe som ikke kan fikses med litt finger ferdighet og litt mer og bedre verktøy enn det som ligger i pakken.Står rakrygget i kritikken in puncto rødsaft, men ønsker å påpeke at det går i hvitsaft i kveld.Skremmende, denne hangen til flatpakker og rødsaft!
![]()
Fritt etter Ola Borten Moe.
Jeg hater IKEA inderlig. Min eneste trøst er at jeg traff på en kjenning ved dagens besøk, og han hadde 2 store vogner fulle av garderobedeler.....Og jeg hadde 5 småpakker....Det gjorde godt!
Jeg kjenner ikke et eneste mannfolk som liker IKEA.....
1) Først er du svettende kuli som skal håndtere uhåndterlige og dårlig balanserte flatpakker.
2) Så er det du som skal dra kortet.
3) Og når du kommer hjem, kan du ta deg F*** på at madammen setter seg i en god lenestol, og regner med at du som mannfolk er riktig adresse for å skru satansmakta sammen
4) Hva angår produksjonstoleranser og tegninger, don`t get me started!
Vis vedlegget 227665
Vinyl.
mvh
Huff og huff enda en borat variant.![]()
Dette er vel mere Lars-Erik, TT?
En litt vanskelig guttunge?
Fikk du med denne, Johnny? Så inn i det aller mørkeste Hades bra!Yeah!!!!!!!!!!
Vis vedlegget 227635
Neida. Har fikset alt, jeg. Men ikke uten en behørig porsjon bannskap.Ikea har da ikke noe som ikke kan fikses med litt finger ferdighet og litt mer og bedre verktøy enn det som ligger i pakken.Står rakrygget i kritikken in puncto rødsaft, men ønsker å påpeke at det går i hvitsaft i kveld.Skremmende, denne hangen til flatpakker og rødsaft!
![]()
Jeg hater IKEA inderlig. Min eneste trøst er at jeg traff på en kjenning ved dagens besøk, og han hadde 2 store vogner fulle av garderobedeler.....Og jeg hadde 5 småpakker....Det gjorde godt!
1) Først er du svettende kuli som skal håndtere uhåndterlige og dårlig balanserte flatpakker.
3) Og når du kommer hjem, kan du ta deg F*** på at madammen setter seg i en god lenestol, og regner med at du som mannfolk er riktig adresse for å skru satansmakta sammen
Vis vedlegget 227665
Vinyl.
mvh![]()
Må gratulere Joni M. med 70årsdagen som var 7.novemberKveldens formodentlig siste. Egentilg et album for "klassiker" tråden:
Vis vedlegget 227697
Vinyl.
mvh
Har fått med meg den ja ligger på testspille lista nå.Fikk du med denne, Johnny? Så inn i det aller mørkeste Hades bra!Yeah!!!!!!!!!!
Vis vedlegget 227635
Det har gått meg hus forbi, gitt!Må gratulere Joni M. med 70årsdagen som var 7.novemberKveldens formodentlig siste. Egentilg et album for "klassiker" tråden:
Vis vedlegget 227697
Vinyl.
mvh
Tiden flyr gitt
gismo
Fritt bruk av bannskap er lov og tildels anbefalt ved håndtering av slikt møblement, ekstra ordliste med kraftuttrykk burde vært med slik at en ikke gjentar ser selv så mye.Neida. Har fikset alt, jeg. Men ikke uten en behørig porsjon bannskap.Ikea har da ikke noe som ikke kan fikses med litt finger ferdighet og litt mer og bedre verktøy enn det som ligger i pakken.Står rakrygget i kritikken in puncto rødsaft, men ønsker å påpeke at det går i hvitsaft i kveld.Skremmende, denne hangen til flatpakker og rødsaft!
![]()
Vis vedlegget 227665
Vinyl.
mvh![]()
Vis vedlegget 227712
Vinyl.
mvh