JohnnyH
Hi-Fi freak
Roger Waters - The Pros and Cons of Hitch Hiking
Usensurert cover art.
Usensurert cover art.
Heller 1078Kjører LP på 78 tenker jeg
Jeg zapper vet du.^Jævlig høyt tempo på avspilleren din, Johnny
Jepp!Peter Greens Fleetwood Mac
Long Grey Mare
Hvem spiller munnspill? Green?
Takk for den.Jepp!Peter Greens Fleetwood Mac
Long Grey Mare
Hvem spiller munnspill? Green?
Den må jeg nesten kommentere. Harald Are Lund spilte Kings and Queens (Relf/McCarty) i sin tid på NRK og vi var sporenstreks i platebutikken. Har den selvfølgelig ennå (aldri kvittet meg med vinyl, bortsett fra da jeg halvvraket bilen til fatter´n 18. november 1972 i fylla og måtte betale ham ca. 10k. Faen meg 41 år siden. Da forsvant mye verdifullt og var en god kur mot: Aaaldri selg vinylen!!).
Den må jeg nesten kommentere. Harald Are Lund spilte Kings and Queens (Relf/McCarty) i sin tid på NRK og vi var sporenstreks i platebutikken. Har den selvfølgelig ennå (aldri kvittet meg med vinyl, bortsett fra da jeg halvvraket bilen til fatter´n 18. november 1972 i fylla og måtte betale ham ca. 10k. Faen meg 41 år siden. Da forsvant mye verdifullt og var en god kur mot: Aaaldri selg vinylen!!).
Fantastisk plate. Keith Relf og søsteren, Jane, er i førersetet, men de andre er også uvurderlige, spesielt John Hawken på piano og Louis Cennamo på bass. Og da er alle nevnt (McCarty på trommer). Hadde tenkt å ta med denne i "Klassiker"-tråden i en ny runde, men nå har du nevnt den Bartesam. Bra!!!!! En solid påle i min musikkopplæring.
Produsert av Paul Samwell-Smith.
Herlig bass-spill!
Et godt album, musikk foruten bare "øs på"Etter en tid uten nett, er det godt å få tilbake livet sitt.
Denne har ankommet kanaristua. Herlig album dette her.
Fant den ikke på vinyl, så da ble det cd.
Vis vedlegget 228471