Deler vel skjebne m. "Rackern". Herved E.Lys. Tror jeg snuten kaller det.Den store Dead-kvelden, oct?
Ingen ille måte å gå skjebnen i møte på.
Alabama-dame og da hender det at det blir fransk. T.o.m. spilt med Elvis som kordame. Ellers er vel disse tekstlinjene relevante på en fredag med snart 4 i promille (som bluesbraker allerede har):Vis vedlegget 229940
vinyl. Og utmerket kvinnelig vokalist. Donna Godcchaux, merkelig navn.mvh
riktig oct!Vis vedlegget 229960 cd & nydelig musikk. Får jo bare kjeft når jeg hevder at Linda Ronstadt gjør "Heart Like A Wheel" bedre. Originalen er utmerket (orakelsvar).
mvh
Hvor ble det av disse utgivelsene, og dem ovenfor, på flate kaker, laget av disse snille molekylene (som har ett stort ønske: å bli til avspillbare plater):Vis vedlegget 229969 cd. Og avkommet er def. ikke like dyktig som mor. Loudon er visst far til Martha, som igjen har en homsebror jeg ikke har noe musikk av. mvh
Mulig Emile Berliner vet.Hvor ble det av disse utgivelsene, og dem ovenfor, på flate kaker, laget av disse snille molekylene (som har ett stort ønske: å bli til avspillbare plater):Vis vedlegget 229969 cd. Og avkommet er def. ikke like dyktig som mor. Loudon er visst far til Martha, som igjen har en homsebror jeg ikke har noe musikk av. mvh
Vis vedlegget 229978
Jamen så artig!,-kan du sende meg en kopi av tapen.Det er vel ikke første gangen, bluesern?
Jeg har deg på tape!