V
vinyl-jønki
Gjest
Ble ikke denne nettopp spilt i tråden?
Flott plate dette, her i en japansk pressing fra -72
|
Enig, de gamle greiene hans er knallbra. Prøv The Train I'm On, men det har du sikkert allerede gjort.Rekker en til
Vis vedlegget 231021
Tony Joe White - Homemade Ice Cream. 1971.
En aldeles fantastisk skive!
Har ikke kommet til den enda. Men alt av han skal testes! Takk for tipsetEnig, de gamle greiene hans er knallbra. Prøv The Train I'm On, men det har du sikkert allerede gjort.Rekker en til
Vis vedlegget 231021
Tony Joe White - Homemade Ice Cream. 1971.
En aldeles fantastisk skive!
Var konserten bra? Jeg så dem på Månefestivalen i fjor, og det var ikke bra.Får prøve med noe annet en gårsdagens Raga Rockers.
Tror denne passer bra ikveld
Vis vedlegget 231031
Var konserten bra? Jeg så dem på Månefestivalen i fjor, og det var ikke bra.Får prøve med noe annet en gårsdagens Raga Rockers.
Vis vedlegget 231031
Godt og høre. Er spent på skiva. Den forrige var jo ikke bra, men Ubermensch var jo knall. Maskiner i Nirvana kommer jo også nå (vinyl).Var konserten bra? Jeg så dem på Månefestivalen i fjor, og det var ikke bra.Får prøve med noe annet en gårsdagens Raga Rockers.
Vis vedlegget 231031
Konserten var bra den, full guffe fra start.
Vet ikke helt om de klarte å engasjere alle på vanlig måte. Følte at stemningen kunne vært bedre.
Fikk også lyttet til det kommende albumet. Raga med blåsere, bare å glede seg.
Har du hørt når den evt slippes, håper den kommer på vinyl.Godt og høre. Er spent på skiva. Den forrige var jo ikke bra, men Ubermensch var jo knall. Maskiner i Nirvana kommer jo også nå (vinyl).Var konserten bra? Jeg så dem på Månefestivalen i fjor, og det var ikke bra.Får prøve med noe annet en gårsdagens Raga Rockers.
Vis vedlegget 231031
Konserten var bra den, full guffe fra start.
Vet ikke helt om de klarte å engasjere alle på vanlig måte. Følte at stemningen kunne vært bedre.
27 des. på vinyl.Har du hørt når den evt slippes, håper den kommer på vinyl.Godt og høre. Er spent på skiva. Den forrige var jo ikke bra, men Ubermensch var jo knall. Maskiner i Nirvana kommer jo også nå (vinyl).Konserten var bra den, full guffe fra start.
Mener jeg har hørt at den kommer over nyttår
Hva syns?
Hei RACK.
Svarer deg senere, er på vei over grensen, alkoholen er fortsatt billigere i SverigeHei RACK.
Det var artig og se du har kommet over denne med trykkene.
Ringstrøm?
Kan man evt spørre om pris?
Nydelig plate.
Mine trykk har hengt på veggen min siden noenogåtti.
Du rack, som har mer greie på den slags; - hva synes du om kvaliteten på trykkene?
Det siste albumet til ENO,-LUX medfølger også 4 trykk.
![]()
Jeg så LP`n i Berlin i høst, men kjøpte den ikke.
Angrer litt, men bagasjen begynte og bli tung.
Mvh
![]()
![]()
![]()
![]()