E. Largo
Hi-Fi freak
U2 - The Joshua Tree
Vedlegg
-
53.7 KB Visninger: 245
SKØYERN!Jeg får tilgi deg for blasfemien denne gangen, bluesern
God Jul! Til alle som bidrar i denne fantastiske tråden.
SKØYERN!Jeg får tilgi deg for blasfemien denne gangen, bluesern
God Jul! Til alle som bidrar i denne fantastiske tråden.
Du verden, er greven av Hades våken? Merry Yule til deg også lars_erikGod jul, TT
Og alle andre.
Greven er fortsatt delvis våken, så våken som det lar seg gjøre etter å ha jobbet seg langt ned i singel malt-flaskaDu verden, er greven av Hades våken? Merry Yule til deg også lars_erikGod jul, TT
Og alle andre.
Men ingen sigar???Greven er fortsatt delvis våken, så våken som det lar seg gjøre etter å ha jobbet seg langt ned i singel malt-flaskaDu verden, er greven av Hades våken? Merry Yule til deg også lars_erikGod jul, TT
Og alle andre.
Selvsagt er det en sigar også. Det høret med når man drikker singel maltMen ingen sigar???Greven er fortsatt delvis våken, så våken som det lar seg gjøre etter å ha jobbet seg langt ned i singel malt-flaskaDu verden, er greven av Hades våken? Merry Yule til deg også lars_erikGod jul, TT
Og alle andre.
Badevekta?! Hva du spiser mellom jul og nyttår er ikke så viktig for vekta, derimot hva du spiser mellom nyttår og jul.Moder'n og jeg spiser kransekake og digg, før vi klatrer opp på badevekta etter tur.
Mellom nyttår og jul faster vi, så da må det gomles heftig i romjula for i det hele tatt og få utslag på badevekta.Badevekta?! Hva du spiser mellom jul og nyttår er ikke så viktig for vekta, derimot hva du spiser mellom nyttår og jul.Moder'n og jeg spiser kransekake og digg, før vi klatrer opp på badevekta etter tur.
Ingen skal få stikke kjepper i romjula her i huset ihvertfall!
God jul!