JohnnyH
Hi-Fi freak
Det der albumet sneik seg sannelig inn på harddisken i dag gitt.Robert Plant har gjort mye bra etter Zeppelin. Dette er en av de beste.
Vis vedlegget 236993
Robert Plant - Band Of Joy. 2010.
Det der albumet sneik seg sannelig inn på harddisken i dag gitt.Robert Plant har gjort mye bra etter Zeppelin. Dette er en av de beste.
Vis vedlegget 236993
Denne tråden begynner å bli dyr for degDet der albumet sneik seg sannelig inn på harddisken i dag gitt.Robert Plant har gjort mye bra etter Zeppelin. Dette er en av de beste.
Vis vedlegget 236993
Nei,nei,nei Lars-Erik, man bruker da ikke uteskotøy inne?Mens man forferdes over enkeltes valg av sko til lytting!-musikk!
Vis vedlegget 237084
Dave Alvin - 33-11.
Dette er egnet fottøy for lytting. Om er dannet og kommer fra et møblert hjem.
Fra Aldo.
Dette er lytte - og cigar-skoene. Innesko, selvsagt!Nei,nei,nei Lars-Erik, man bruker da ikke uteskotøy inne?Mens man forferdes over enkeltes valg av sko til lytting!-musikk!
Dave Alvin - 33-11.
Fra Aldo.
Jeg er sjokkert.
Jepp, ikke bare tråden.Denne tråden begynner å bli dyr for degDet der albumet sneik seg sannelig inn på harddisken i dag gitt.Robert Plant har gjort mye bra etter Zeppelin. Dette er en av de beste.
Vis vedlegget 236993
Mulig de hadde en ned skalert versjon av det albumet, tror den var i vanlig cd cover.Denne er obligatorisk i et hvert dannet menneskes samling! Hører du Johnny??!!
Vis vedlegget 237091
Led Zeppelin - Celebration Day. Fra deres fantastiske konsert i 2007. Ingen syre eller drugs her. Bare fantastisk framført musikk.
Dette må være tidenes konsert!? Hadde mulighet for å få billett, men akkurat da føltes 30k som for mye. Den største smellen jeg noensinne har gått på!
Etter som jeg har fortstått skal det åpnes for å selges altmulig Lars-Eric?`Det selges et remedie på Brukten nå, oct. Slik at du kan holde vekta.....
Mens man forferdes over enkeltes valg av sko til lytting!-musikk!
Vis vedlegget 237084
Dave Alvin - 33-11.
Fra Aldo.
Hun får ethvert annlegg til å låte som "a million bucks".Vis vedlegget 237100
Hva er det med denne atristen som gjør at enkelte blir helt lyriske?
La oss ikke glemme resten av antrekket?Mens man forferdes over enkeltes valg av sko til lytting!-musikk!
Vis vedlegget 237084
Dave Alvin - 33-11.
Fra Aldo.
Jeg vet ikke helt om jeg skal tro på dette. Disse er vel mer i din stil
Du er ikke helt alene Oct
Forsiktig nå Oct så du ikke knerter enda en pu.