Tøft
@ "Rack-Mannen": Skal du selge det praktfulle røde racket?????
mvh
Er nok ikke Fru Rack som står bak, mere et ønske om noe annet morsomt.@ "Rack-Mannen": Skal du selge det praktfulle røde racket?????
mvh
Fru Rack står nok bak. Som fruentimre alltid gjør. Det passer nok ikke verken til duken eller lysestaken med orange stearinlys.
Takker for forslag Oct, men ønsker ikke å måtte være den som hele tiden skulle
Ser ut som jeg ikke er alene Lasse-ErichErich og nå??
@Tøfflern`; mannen fra i går brukte ironi og satire. Som tidligere nevnt. Han liker nok blues, skal du se
Hva er det med folk fra de østlige periferier?? De forstår da slett ikke ironi og satire...
Erich Honecker.Erich og nå??
@Tøfflern`; mannen fra i går brukte ironi og satire. Som tidligere nevnt. Han liker nok blues, skal du se
Hva er det med folk fra de østlige periferier?? De forstår da slett ikke ironi og satire...
Nei,nei Oct. Lasse Stefanz, har du ikke lagt merke i all dansbandmusaken han spiller?Erich Honecker.Erich og nå??
mvh
Minner om Nærkontakt av tredje gradAv en eller annen grunn så synes jeg dette coveret passer godt sammen med grammofonen min
Boston - Don't Look Back
Et flott album av den eldre herren. Sannelig vet han å kle seg også! Ikke noe tøfler der, neiHar som ofte før, funnet inspirasjon i denne fantastiske tråden.
Så nå er det denne som underholder i kanaristua.
Vis vedlegget 237293