lars_erik
Rubinmedlem
SmoothLenge siden "Eric Johnson - Venus Isle" har fått en lytt.
SmoothLenge siden "Eric Johnson - Venus Isle" har fått en lytt.
Eric Johnson er meget dyktig på gitar, har omtrent alt av han. Litt varierende kvalitet på noen innspillinger dessverre, men har ikke super high end så det går greit her i huset.SmoothLenge siden "Eric Johnson - Venus Isle" har fått en lytt.
Bartesam? Rackern? Det forklarer i såfall disse skrekkelige røde tøflene!sitat oct; Da får man sette på denne. Anbefalt av Thorbjørn Jagland & bluesbreaker:
Kjøpte denne i går på vinyl, og gleder meg til å høre denn i morgen kveld
Eric Johnson er meget dyktig på gitar, har omtrent alt av han. Litt varierende kvalitet på noen innspillinger dessverre, men har ikke super high end så det går greit her i huset.SmoothLenge siden "Eric Johnson - Venus Isle" har fått en lytt.
Flink til å eksperimentere med spille teknikker er han også, han har dessuten endel fine akkord oppbygginger og tone valg i soloer.
Jeg har ikke hørt vinyl utgavene, men det er ikke snakk om veldig dårlig lyd, men en hører at miksen ikke er den beste i high end systemer, men det skjennerer ikke meg, og det er i mine ører uansett spillbart. Synes ikke at det minner om loudneswar lyd.Eric Johnson er meget dyktig på gitar, har omtrent alt av han. Litt varierende kvalitet på noen innspillinger dessverre, men har ikke super high end så det går greit her i huset.SmoothLenge siden "Eric Johnson - Venus Isle" har fått en lytt.
Flink til å eksperimentere med spille teknikker er han også, han har dessuten endel fine akkord oppbygginger og tone valg i soloer.
Noen album som skiller seg ut her på cd, og hva med de siste som også er gitt ut på vinyl
Som den miljøbevisste mann jeg er; aner ikke^Liker & finnes den på vinyl?????
mvh
Bartesam? Rackern? Det forklarer i såfall disse skrekkelige røde tøflene!sitat oct; Da får man sette på denne. Anbefalt av Thorbjørn Jagland & bluesbreaker:
Hvordan går det med sme-armen, oct? Er den fortsatt i fatle?
Flott; da blir vi flere om denne viktige jobben!Bartesam? Rackern? Det forklarer i såfall disse skrekkelige røde tøflene!sitat oct; Da får man sette på denne. Anbefalt av Thorbjørn Jagland & bluesbreaker: