Kjetteri, bring on the inquisition.Han har ennå JBL,men de passer ikke helt musikken og anlegget hans. RF 5 spiller bedre med sansuiJeg har ikke særeie, så kona eier nok halvparten. Best å være snill gutt altså.Det er også en tanke?
Er det menn her inne som ikke står som eneeier av anlegget sitt????
Ryktene sier at du lefler med Klipsch, hva er det du holder på med mann...
Du hadde jo så fine JBL.
O
Onkel Bob er undervurdert som kvinneforførerFortsetter litt med enda mer gammel vinyl:
Vis vedlegget 238479
Gammel plate, gammel lytter. Og en madam som også har kjent denne plata i 35+ år. Fikk beskjed om å rykke nærmere i sofaen.......
mvh
Funker iallfall greit med musikkinteresserte madammer i riktig alder.Onkel Bob er undervurdert som kvinneforførerFortsetter litt med enda mer gammel vinyl:
Vis vedlegget 238479
Gammel plate, gammel lytter. Og en madam som også har kjent denne plata i 35+ år. Fikk beskjed om å rykke nærmere i sofaen.......
mvh
Ett godt valg.Nå var det da skrekkelig mye griseprat her!
Vis vedlegget 238494
Romvesenet - Bringing It All Back Home. Mobile Fidelity SACD.
Kjempeflott skive, TT!
Dèt kaller jeg sko!
Nuvel, da spilles det Lee Ritenour - Six string theory i heimen, i highheels!!
Vis vedlegget 238500
Med Avalon Indra i hus, må standarden heves betraktelig på sko-fronten, oct! En viss stil må man da kunne forvente!
Ikke vri kniven i såret. Har råd til de ikke så altfor vakre indraene. Men det er jo plent umulig å få lyttet til dem, uten å færa til Bergen el. hvor faen audiofreaks holder til.Med Avalon Indra i hus, må standarden heves betraktelig på sko-fronten, oct! En viss stil må man da kunne forvente!
Nå må du gi deg Oct, de der vil jeg ikke ha noe med å gjøre, et sted går grensen@ solsønn: De forferdelige lyttetøflene av kvit farve, er pr.se sendt "Rackern" m. pizzabudbil.
mvh
Det var godt å lese, stick to your guns. Men tøflene må nok vike. Her er ett passende alternativ.Ikke vri kniven i såret. Har råd til de ikke så altfor vakre indraene. Men det er jo plent umulig å få lyttet til dem, uten å færa til Bergen el. hvor faen audiofreaks holder til.Med Avalon Indra i hus, må standarden heves betraktelig på sko-fronten, oct! En viss stil må man da kunne forvente!
mvh
Er ikke ofte jeg er så enig med deg som nå Lars-Erik, skrekkelig, også hvit da,Hva pokker er det der for lyttesko,oct. Skrekkelig!
Går ikke an å lytte til musikk i slike mafioso-sko!
Her det på plass med en pressisering, Røde Sko er ok, men hvite bukser er uttttttt.Trenger ingen ny meteor for å ødelegge alt liv på jorda, ser jeg. Fytte så aller innerst i det mørkeste, jævligste for noen sko! Og hvite bukser??!!
Moderator!!!!
Jeg skjønner du blir litt oppbragt, det er jo tøflene til din nemesis på jorden, pavenTrenger ingen ny meteor for å ødelegge alt liv på jorda, ser jeg. Fytte så aller innerst i det mørkeste, jævligste for noen sko! Og hvite sokker??!! Ikke nok med det; hva pokker er det slags benklær denne "mannen" er i ført??!!
Moderator!!!!