lars_erik
Rubinmedlem
Bra? Lyden?
Bra? Lyden?
Er så fersk at den ikke har vært i spilleren ennå, DVD en er ok har hatt den siden lansering, men det er jo seff ikke det samme, skall teste på bedre utstyr en pcen om en stund, er ikke rippet ennå nettopp kommet hjem etter et besøk hos far med en tur innom Liv Reidun som har cd salg disse dager røsket den med meg da jeg så den.Bra? Lyden?
Artig dette her.....siste sangen på plata heter "I`ve been down so long i looks like up to me"........Har Jim Morrison hørt på Lee & Nancy???
Nei, det skulle tatt seg ut?Aner ikke hva du babler omVis vedlegget 239206
Skal visst være populær innen visse kretser
Så den der,veldig bra.
Fantastisk gitarist Eric Johnson.@JohnnyH. Var ikke klar over det, men plata var fin den, og lyden var god synes jeg
Ligger flere album for test lytting på spotify.Ja, det må jeg si. Må nok sjekke ut mere av det han hat gitt ut
Dette var så inn i det dypeste Hades bra, Johnny!Eric johnson sammen med et par andre storheter på gitar, men Eric har definitivt tonen, Fra G3 turneen. Har båd DVD og CD av den.
G3 - (1996) Red House Blues [Joe Satriani, Eric Johnson & Steve Vai]
Eric med hodetelefoner eller hørselvern, han har litt tinnitus sies det.
Ok album det G3 albumet ja, spiller 3 melodier hver og så 3 sammen tilslutt, synes red hous er den beste med de 3 sammen.Dette var så inn i det dypeste Hades bra, Johnny!Eric johnson sammen med et par andre storheter på gitar, men Eric har definitivt tonen, Fra G3 turneen. Har båd DVD og CD av den.
G3 - (1996) Red House Blues [Joe Satriani, Eric Johnson & Steve Vai]
Eric med hodetelefoner eller hørselvern, han har litt tinnitus sies det.
Hadde en formening om at jeg skulle benytte mindre tid her inne, men det sprakk som hvermannsens trening på de hippe treningssenterne hvert nye år
Desverre, nei!Hadde en formening om at jeg skulle benytte mindre tid her inne, men det sprakk som hvermannsens trening på de hippe treningssenterne hvert nye år
Så du nyttårsløftet mitt? På forrige side...
http://www.hifisentralen.no/forumet...ter-du-til-i-dag-del-3-a-918.html#post1750909
Jeg sprakk. Hun også....
@rackSkal gjøre det jeg kan for å få tatt en tur oppover, hadde vært hyggelig.Takk for tips, men har den jo på sämre format, og får klare meg med den.
Lørdag 22 feb. er det platemesse i nabolaget.
Da kommer du vel på besøk?
Mvh
Har du noe igjen av den Atna ølen jeg fikk av deg?
mvh
R.
Dette er slett ikke dumt her hos meg Lars Erik. Synes lyden er bra til å være live.Bra? Lyden?