Ikke akkurat vakker. Kun et sted midt imellom.Minner meg litt om Sonia Braga denne berta
mvh
Ikke akkurat vakker. Kun et sted midt imellom.Minner meg litt om Sonia Braga denne berta
mvh
Damen er rundt 30. Jeg skriver i cv at hun kan alt. Hun fikk bare seksere. Faktisk på "Katta".Veeeeel, skulle ikke mast så mye denne da......??
mvh
Ingen kløpper på billedbearbeiding, nei! Fikk f*** ikke snudd det.....@ tkr: Katt m. vertigo? Får hente meg en bayerøl.
mvh
Ambros, Tauchen, Prokopetz.^Reiner Werner Fassbinder???
mvh
Litt pussig, jeg kjenner denne plata fra min studenttid i Hannover ( 1973- 1978 ). Annen årgang, kanskje?@ tkr: Som gammel tysklandsstudent i dengangen Vestberlin, kan man like slikt.
mvh
Spiltes Vømmøl i Hannover?Litt pussig, jeg kjenner denne plata fra min studenttid i Hannover ( 1973- 1978 ). Annen årgang, kanskje?@ tkr: Som gammel tysklandsstudent i dengangen Vestberlin, kan man like slikt.
mvh
mvh
Hvis du skulle skaffet deg en første plate av damen, hva ville du forslå som et must?
Ser at jeg skulle ha sløyfet de siste to gin/tonicene i går ....Har nok lest innlegget ditt feil!Spiltes Vømmøl i Hannover?Litt pussig, jeg kjenner denne plata fra min studenttid i Hannover ( 1973- 1978 ). Annen årgang, kanskje?@ tkr: Som gammel tysklandsstudent i dengangen Vestberlin, kan man like slikt.
mvh
mvh
mvh
Og der ble Torja satt grundig på plass.Vis vedlegget 239567 Bruker dette japsecameraet. Til å fotografere denne irske ølboksen: Vis vedlegget 239572 Mens man lytter til denne vakre kvinnestemmen: Vis vedlegget 239573 som er på cd. Og som faen meg overgår vinyl i bass. Nei har ikke denne på vinyl. Men bare høres. Hhhm.
mvh
Dama har sleppt fire album:Vis vedlegget 239551 har begge albumene på cd & vinyl. Vet ikke om hun har utgitt flere. Kanskje vet gismo dette.
mvh