Nei føtti hælvette. Boss...Josh Rouse - The happiness waltz (Yep roc, 2013)
Ny skive fra en fyr eg fulgte de tre første skivene fra før eg falt av lasset. Får se om han har noe å by på fortsatt.
Cover er tegnet av Baizley fra nevnte Baroness. Han har en ganse lett gjenkjennelig strek kan man si. Han har også laget cover for Kylesa.Kvelertak - Meir (2013)
Etter den panegyriske omtalen i db må eg nesten sjekke korleis dette låter. Har de samme illustratør som bl.a. Baroness og Black Tusk? Det må de ha...Eller hur?
Ach soCover er tegnet av Baizley fra nevnte Baroness. Han har en ganse lett gjenkjennelig strek kan man si. Han har også laget cover for Kylesa.Kvelertak - Meir (2013)
Etter den panegyriske omtalen i db må eg nesten sjekke korleis dette låter. Har de samme illustratør som bl.a. Baroness og Black Tusk? Det må de ha...Eller hur?
Fikk denne i posten i dag, holder på med første runde nå.
Høres fin ut denne, nydelig vinyl kvalitet var det også.
Musikknyheter.no - Anmeldelse: Jonas Alaska - If only as a ghost
Jonas Alaska - If only as a ghost(2013)
Vis vedlegget 189845
Likte bedre den forrige. Plata altså...Fikk denne i posten i dag, holder på med første runde nå.
Høres fin ut denne, nydelig vinyl kvalitet var det også.
Musikknyheter.no - Anmeldelse: Jonas Alaska - If only as a ghost
Jonas Alaska - If only as a ghost(2013)
Vis vedlegget 189845
Håper han selger såpass at han får råd til litt mat...
Har veldig sansen for den doble skiva med Dylan selv.Denne ektefølte perlen, dette fullkomne kunstneriske mesterverket har aldri fått helt den plassen det fortjener. Det vil jeg gjøre noe med.
Bob Dylan - At Budokan
Vis vedlegget 189860
Ned under og litt til venstre ja.Portland ja. Men Portland down underThe woolen men - The woolen men (2013)
Høres ikke dum ut den.
Er de fra Portland, skal det mye til at det blir helt håpløst.
Skitten musikk, men ikke tung.
Jeg har sans for de som kjemper den tapte og håpløse kamp.Denne ektefølte perlen, dette fullkomne kunstneriske mesterverket har aldri fått helt den plassen det fortjener. Det vil jeg gjøre noe med.
Bob Dylan - At Budokan
Vis vedlegget 189860
Har sagt det før, men en god ting kan ikke sies for ofte, og i alle fall ikke når den kommer fra meg; hadde Gud hatt åtte dager å skape verden på, ville han brukt den første til å lage denne plata. Eller den siste, det går i grunnen ut på det samme.Jeg har sans for de som kjemper den tapte og håpløse kamp.Denne ektefølte perlen, dette fullkomne kunstneriske mesterverket har aldri fått helt den plassen det fortjener. Det vil jeg gjøre noe med.
Bob Dylan - At Budokan
Vis vedlegget 189860
Hadde det vært noe i skallen på denne gud, så hadda e han viska i øret til Dylan " Ve deg, gi ikke du denne danskebåtplata. Den er ikke bra".Har sagt det før, men en god ting kan ikke sies for ofte, og i alle fall ikke når den kommer fra meg; hadde Gud hatt åtte dager å skape verden på, ville han brukt den første til å lage denne plata. Eller den siste, det går i grunnen ut på det samme.Jeg har sans for de som kjemper den tapte og håpløse kamp.Denne ektefølte perlen, dette fullkomne kunstneriske mesterverket har aldri fått helt den plassen det fortjener. Det vil jeg gjøre noe med.
Bob Dylan - At Budokan
Vis vedlegget 189860
Nå må du huske at til og med danskebåten er skapt av Vår Herre, og selv har jeg reist utmerket med den mange, mange ganger uten å ta skade på min sjel.Hadde det vært noe i skallen på denne gud, så hadda e han viska i øret til Dylan " Ve deg, gi ikke du denne danskebåtplata. Den er ikke bra".Har sagt det før, men en god ting kan ikke sies for ofte, og i alle fall ikke når den kommer fra meg; hadde Gud hatt åtte dager å skape verden på, ville han brukt den første til å lage denne plata. Eller den siste, det går i grunnen ut på det samme.Jeg har sans for de som kjemper den tapte og håpløse kamp.Denne ektefølte perlen, dette fullkomne kunstneriske mesterverket har aldri fått helt den plassen det fortjener. Det vil jeg gjøre noe med.
Bob Dylan - At Budokan
Vis vedlegget 189860