Hva lytter du til i dag? (Del 3)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

Tremor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.05.2012
    Antall liker
    878
    Sted
    Tromsø
    Har en alle tiders båt og elsker den mer enn eksen, for å si det mildt.
    Da blir det båter, og ikke båtær heretter?
    Sorry for oppholdet; det var en sau som klarte å velte en 70kg høyttaler rett oppå koetsuen. Usannsynlig nok var det bare lokket på spilleren som tok skade..........

"A record is a vessel to bring you back and forth between your lifes desires"

en fin båt. Spiller denne for å sjekke stiften. Den høres bra ut, men hele armen var vridd ut av vinkel.............. I AM PISSED AND HÆÆÆÆLVETTES FORBANNNNNNNA. Og veldig redd.

Beklager brokete språk, men jeg er veldig oppbrakt og ikke med føtterne på bakken enda. Dææææven. Dette er fuckedddddddddddd uppppppp.

Bartesam

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Antall liker
    12.499
    Sted
    Hus
    Var på Smuget så det holdt ja. Mye moro. Kødder ikke med båt. Har en gammel dame på snart 67 år som skal på vannet til sommeren :)

V

vinyl-jønki

Gjest
    Mot nattskifte, Tom Waits på CD,orker ikke dra igang snurra.

Vis vedlegget 191276
    Går faen meg ikke an å være så lat. Spilt lp siden klokka 10 på formiddagen :)
    Flott det Bartemannen, det er bare det at noen av oss har et liv utenom HFS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:cool:

Tremor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.05.2012
    Antall liker
    878
    Sted
    Tromsø
    Bare sånn for å kalle en spade for en spade; denne tråden handler om musikk og vår nytelse av den (legg merke til at jeg inkluderer deg her). Besserwissere som kun klør seg selv med kjønnsløse gjentagelser er bare rett og slett dønn kjedelige og ikke mindre enn en pest og plage for de som ønsker å utvide sin musikalske horisont, som det så fint heter. Om det er et ønske om å ha en tråd med fly og bilær og båtær er det vel for svingende bare å starte en. Det fins godt med plass til tantetråder på off-topic.
    Jaja, nå kan man altså risikere å bli funnet uverdig til å poste i tråden medmindre man har den nødvendige musikalske kreden- Og ikke nok med det, man skal vokte seg vel for å slingre i valsen med noe annet enn musikk.

-Står dette i vedtektene noe sted? Har ikke fått det med meg, serru.

Kveldens lytting for min del: The Little Match Girl Passion - Kirkemusikk i Bergen Domkirke menighet

mvh
    Nei. Totalt på siden av poenget. Som Thomas Myhre.

Bartesam

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Antall liker
    12.499
    Sted
    Hus
    Mot nattskifte, Tom Waits på CD,orker ikke dra igang snurra.

Vis vedlegget 191276
    Går faen meg ikke an å være så lat. Spilt lp siden klokka 10 på formiddagen :)
    Flott det Bartemannen, det er bare det at noen av oss har et liv utenom HFS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:cool:
    Vært singel i påsken, men spiller like mye når kjæresten er på besøk. :)

jane

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.06.2004
    Antall liker
    1.178
    Sted
    '
    Nobovasel
    1985

Var det 1000 eller var det 100ex?

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    34.659
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Lee Hazlewood - Trouble Is A Lonesome Town (1963)

Tror John Wayne er sheriff i alle byene langs denne jernbanen.:)

Tremor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.05.2012
    Antall liker
    878
    Sted
    Tromsø
    Før man snurrer film-musikk.

Van The Man! Garasjepunk!
    Garasjepunk!Nå strekker du den langt?:rolleyes:
    Man må følge med flokken :cool:
    Bare sånn for å kalle en spade for en spade; denne tråden handler om musikk og vår nytelse av den (legg merke til at jeg inkluderer deg her). Besserwissere som kun klør seg selv med kjønnsløse gjentagelser er bare rett og slett dønn kjedelige og ikke mindre enn en pest og plage for de som ønsker å utvide sin musikalske horisont, som det så fint heter. Om det er et ønske om å ha en tråd med fly og bilær og båtær er det vel for svingende bare å starte en. Det fins godt med plass til tantetråder på off-topic.
    Jaja, nå kan man altså risikere å bli funnet uverdig til å poste i tråden medmindre man har den nødvendige musikalske kreden- Og ikke nok med det, man skal vokte seg vel for å slingre i valsen med noe annet enn musikk.

-Står dette i vedtektene noe sted? Har ikke fått det med meg, serru.

Kveldens lytting for min del: The Little Match Girl Passion - Kirkemusikk i Bergen Domkirke menighet

mvh
    Tremor kan vente seg en alletiders rævkjøring bare for å omtale båter som nedsatte båtær.
    Nå som jeg har fått summet meg litt etter den kollisjonen i stua må jeg bare si at jeg står standhaftig på mitt utsagn om båtææær. Det er nøyaktig skilnaden mellom båtæær og båter som illustreres i denne tråden. Noen ser skjærene i sjøen, andre ikke. Noen har respekt for havet, andre ikke. Min referanse til båtæær referte nettopp til de som kaller dem for det. God påske, tror på ingen måte at du er hverken dårlig til sjøs eller på annen måte uten forstand på hverken båter eller hav.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    34.659
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Er ikke helt der med drikkinga i dag, men...

Vic Chesnutt - Drunk (2004)

Takk Tremor, for at du minte meg om ham, altfor lenge siden han er spilt.
    Dette er en av de fineste skivene hans.:)

Trane

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Antall liker
    7.174
    Torget vurderinger
    4
    Ziggy-rip fra en amerikansk RCA Dynaflex Promo fra dengang da, kanskje den beste versjonen jeg har hørt, bedre enn MFSL rip.

Front.jpg

Bartesam

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Antall liker
    12.499
    Sted
    Hus
    Hmmmm, RCA Dynaflex pleide å lyde ræva det. Tynn, ustabil skive.......

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    34.659
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Preordret, men tar meg til en promolytt på

Steve Earle & The Dukes (& Duchesses) - The Low Highway (2013)

Gjenkjennelig musikkstil så vel som coverart.:)

Trane

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Antall liker
    7.174
    Torget vurderinger
    4
    Jupp, så jeg var ganske så skeptisk selv, men det låter altså overraskende fett selvom det er så langt fra jomfrulig 200 grams vinyl man kan komme.

Tremor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.05.2012
    Antall liker
    878
    Sted
    Tromsø

Ut ifra det jeg har hørt på nett til nå er vel ikke ræva hans fullt så elektrisk som en rocker vil, men han har alvorlig mye fornuft på hjertet den mannen. En liten skøyelig liste fra karen:

[video]http://www.fuse.tv/videos/2012/10/acl-fest-2012-steve-earle-top-5-texas-musicians-video-interview[/video]

Kan bli lenge å vente på trege Amammammmazon, ja.

Tremor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.05.2012
    Antall liker
    878
    Sted
    Tromsø
    Jupp, så jeg var ganske så skeptisk selv, men det låter altså overraskende fett selvom det er så langt fra jomfrulig 200 grams vinyl man kan komme.
    Min erfaring er at 180g nesten bare er gimmick og at noen eldre skiver kan låte himmelsk selv om man nesten kan skimte dagslys gjennom dem. Tror det sier en god del om bransjen. Både nå og da...

mikefish

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Antall liker
    517

Har bestilt den på cd.Gleder meg !

mvh. s,

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    @Tråden

Hmmmm,

Det er muggen stemning for tiden, og når drolten holdt meg våken i to timer i natt låg eg gjorde meg noen tanker, og tenkte å dele et par av de...

Har fulgt denne tråden noen år nå, og sett en utvikling som er både underlig og til tider ganske frustrerende. For meg har denne tråden vært den viktigste og mest givende på sentralen (samt den dyreste), og tipsene jeg har plukket opp av folk her inne er eg evig takknemlig. Ganske tidlig merket eg meg hvem det var "verdt" å følge med på for min egen del, og eg driver fortsatt med å lage slags "profil" opp i mitt enkle hodet når nye dukker opp her inne.

Dessverre har noen av de eg satte stor pris gitt beng i poste mer her - det er et tap, ikkje bare for meg, men for tråden som helhet. Heldigvis for meg har eg fortsatt god kontakt på privaten med de dette gjelder, og denne tråden har sogar gitt meg gode vennskap, og muligheten til å treffe helt suverent fine folk.

I det siste har det imidlertid tilsynelatende langt på vei oppstått to "fraksjoner" her inne; "besserwisserne" (en gruppe eg visstnok hører til har eg blitt fortalt), samt "flyfolket". Eg er helt enig i at det skal være takhøyde for tant og fjas i denne tråden, men når det går så langt at det å poste et reelt album nesten føles som OT, da er vel på tide å ta en fot i bakken? Man trenger heller ikkje være rakettforsker for å skjønne at enkelte poster OT prat & bilder, samt driver multisitering, utelukkende for å prøve å provosere/irritere de som lar seg provosere. Dessverre lykkes de en gang i blant.

Ang postinger
    For meg er tull og tøys er helt greit (innenfor gitte rammer og mengder såklart). Blir det bare tull og tøys mister eg fullstendig piffen, det tror eg andre gjør også. Det er jo også litt stusselig når man har rundt 8 000 innlegg i en lyttetråd, og kanskje max har spilt 70-100 ulike album... Da kan man jo kanskje vurdere om man heller hører hjemme i OT trådene. Forstår egentlig ikkje helt korfor det skal være sååååååå mye fjas heller, tipper folk hadde blitt rimelig forbanna om eg hadde begynt å spamme en DIY tråd med Manchester United bilder.
    Eg innbiller meg at denne trådens intensjon er å gi impulser og inspirasjon til musikk, ikkje å studere jagerfly. For meg som er en musikkfyr, og ingen hifi-fyr, så er det denne tråden som føles mest naturlig å henge i - i alle fall har det vært det.

Ang ignore
    Etter eg helt ut av det blå for en tid tilbake ble omtalt som en "selvforherligende idiot" (av samme person som nylig omtalte flere her inne som pissepotter) kjente eg fristelsen for å benytte ignore-funksjonen var påfallende stor. Valgte å vente med å ta ignore i bruk, og forsøkte i lang tid å gjøre som Robert Gordon, med samme resultat - eg prøvde å være hyggelig, men klarte det ikkje. Når man har lest/sett "Den beste med de beste - (1765)" for 345.gang blir det til slutt nok. Slike poster tilfører (for meg) mindre enn ingenting, bokstavlig talt, da det fortoner seg som negativ energi - og da er ignore en kjærkommen funksjon. Dessverre hjelper den ikkje når vedkommende blir sitert (noe som skjer alt for ofte).

Så hvis det er sånn at det å prøve å fortelle om gleden over gode skiver, og gjerne tipse andre, samt motta tips fra de man setter pris på fører til at man oppfattes som en surmaget besserwisser, og som et irritasjonsmoment i tråden - ja, da har dette for meg blitt en lytetråd heller enn en lyttetråd.

Har satt stor pris på tips fra de "relativt nye" i tråden her; danelectro, Casey Jones, lgrons58, janfrt (for å ta de eg kommer på i farten med to masende unger rundt beina) - de har alle gitt meg flere a-ha opplevelse allerede. I tillegg til alle dere gamle røvere som stadig åpner ørene mine for nye impulser.
    Fortsett med det det!

Takk for seg og god påske.

T

tce-teams

Gjest
    The best of dire straits & Mark Knopfler ( 2005 )

The best of dire straits & Mark knopfler.jpg

Streamer musikken gjennom spotify premeium.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Dagens første, før avgang til trønderhovedstaden.

john hiatt-bring the family.jpg

John Hiatt - Bring The Family

T

tce-teams

Gjest
    Henning kvitnes For sånne som oss ( 2010 )

Henning kvitnes for sånne som oss.jpg

Gjennom spotify premeium.

Handsoer

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Antall liker
    2.037
    Sted
    Sortland
    Det har vist seg, temmelig ofte også, at når jeg (tror jeg) er lei så er det bare å sette på litt svensktoppar:

Opeth_Heritage.jpg

Opeth: Heritage

ikke deres lettest tilgjengelige, og langt fra deres hardeste. (og den jazztrudelutten i starten kan man jo hoppe over om man får utslett :rolleyes: , selv ble jeg tidlig vaksinert så nå får jeg bare lett kløe mellom øra). Har man langt framskredet progofobi tror jeg derimot at jeg vil anbefale at man setter på noe annet, evt starter ett tilvenningsprogram (noe jeg selv har gjennomført med utvidete horisonter og timevis musikkarkeologi som utbytte!). Hjelp til slikt er å finne i en tråd veldig nær deg.

Men fin er den okkesom :cool:.

mvh hans

edit: åja - god påske - som ansatte i helsevesenet har slike høytider lett for å forsvinne for oss.

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    30.065
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Hmmmm,

Det er muggen stemning for tiden, og når drolten holdt meg våken i to timer i natt låg eg gjorde meg noen tanker, og tenkte å dele et par av de...

Har fulgt denne tråden noen år nå, og sett en utvikling som er både underlig og til tider ganske frustrerende. For meg har denne tråden vært den viktigste og mest givende på sentralen (samt den dyreste), og tipsene jeg har plukket opp av folk her inne er eg evig takknemlig. Ganske tidlig merket eg meg hvem det var "verdt" å følge med på for min egen del, og eg driver fortsatt med å lage slags "profil" opp i mitt enkle hodet når nye dukker opp her inne.

Dessverre har noen av de eg satte stor pris gitt beng i poste mer her - det er et tap, ikkje bare for meg, men for tråden som helhet. Heldigvis for meg har eg fortsatt god kontakt på privaten med de dette gjelder, og denne tråden har sogar gitt meg gode vennskap, og muligheten til å treffe helt suverent fine folk.

I det siste har det imidlertid tilsynelatende langt på vei oppstått to "fraksjoner" her inne; "besserwisserne" (en gruppe eg visstnok hører til har eg blitt fortalt), samt "flyfolket". Eg er helt enig i at det skal være takhøyde for tant og fjas i denne tråden, men når det går så langt at det å poste et reelt album nesten føles som OT, da er vel på tide å ta en fot i bakken? Man trenger heller ikkje være rakettforsker for å skjønne at enkelte poster OT prat & bilder, samt driver multisitering.......
    Takk for dine tanker, her er mine:

For å ha et utgangspunkt, så må jeg begynne med titelen, som er "Hva lytter du til i dag". Jeg synes at det er verd å legge merke til hvor vidtfavnende titelen er. IMO ville det ikke engang være OT å skrive "fuglesang", eller, for den slags skyld, "barnegråt". Titelen er ihvertfall ikke "Hva spiller du i dag?"

Folk er forskjellige, og de har forskjellige behov. Noen har behov for å spille 12-15 forskjellige album pr dag og dele hvert eneste bidige ett med oss. Noen er litt mindre grundige, og spiller kanskje 2 -3, og deler enda færre med oss. Noen hører musikk på internettradio, gir bengen i albumtitler og flater ut med musikk som ledsager i bakgrunnen.

Jeg mener at de skal være plass til alle disse her.

Men det finnes flere behov, ikke minst de sosiale. Noen liker å koble av her inne, kanskje drøse litt, fleipe og flire litt, ventilere etter en lang dag på jobben. Ta ting litt mindre alvorlig. Selv bruker jeg dette underforumet slik. Jeg har fremdeles til gode å poste bilde av et fly, men slik er det.

Jeg mener at det skal være plass til alle disse her også.

Det er en evig sannhet at et internettforum består av brukerne, og blir hva brukerne gjør det til.
    Jeg har vært her inne siden 2005. Ikke la deg lure av min registreringsdato. Jeg hadde en profil med noen tusen innlegg tidligere. Jeg slettet den, for jeg ble så lei av kranglingen. Tro meg, dette undeforumet har ikke alltid vært hva du skriver at det har vært. Her har vært hummer og kanari siden jeg logget meg på første gang.

Så til det som virkelig opprører meg, nemlig dette:
    Det er jo også litt stusselig når man har rundt 8 000 innlegg i en lyttetråd, og kanskje max har spilt 70-100 ulike album... Da kan man jo kanskje vurdere om man heller hører hjemme i OT trådene
    Jeg refererer på nytt til titelen på denne tråden. Ingen begrensninger der, så vidt jeg kan se. Har du et register på 10 plater, står det deg fritt å resirkulere dem gang på gang på daglig basis. At andre ikke synes det er særlig stimulerende får så være, men da er vi tilbake til forskjellige behov igjen.....Jeg synes faktisk svært lite om alle forsøk på å snevre inn tråden til å bare dekke egne behov, og jeg føler at det er det du (også) ønsker å gjøre...

Personlig har jeg rundt 11500 album på harddisk, ca. 2000 lper og det samme antall cder. De dekker veldig mange sjangre. I tillegg har jeg Spotify. Jeg har postet alt som jeg har syntes vært interessant her inne. Madonna til Mariachi, Sinatra til Simple Minds, Vyssotski til Ventures. Det anser jeg å være min gode rett, og det kommer jeg til å fortsette med. Jeg anser det som et bidrag til å utvide registeret i denne tråden, ikke innskrenke.

Hvem vet, kanskje poster jeg et fly også.

mvh

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Et av mine knapt syv hundre album, faktisk. Hva andre mener gir kred nok til å dele med andre, gir jeg jamt f... i!

Jethro Tull-Aqualong 40th anniversary.jpg

Townes

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Hmmmm,

I det siste har det imidlertid tilsynelatende langt på vei oppstått to "fraksjoner" her inne; "besserwisserne" (en gruppe eg visstnok hører til har eg blitt fortalt), samt "flyfolket". Eg er helt enig i at det skal være takhøyde for tant og fjas i denne tråden, men når det går så langt at det å poste et reelt album nesten føles som OT, da er vel på tide å ta en fot i bakken? Man trenger heller ikkje være rakettforsker for å skjønne at enkelte poster OT prat & bilder, samt driver multisitering.......
    Takk for dine tanker, her er mine:

For å ha et utgangspunkt, så må jeg begynne med titelen, som er "Hva lytter du til i dag". Jeg synes at det er verd å legge merke til hvor vidtfavnende titelen er. IMO ville det ikke engang være OT å skrive "fuglesang", eller, for den slags skyld, "barnegråt". Titelen er ihvertfall ikke "Hva spiller du i dag?"

Folk er forskjellige, og de har forskjellige behov. Noen har behov for å spille 12-15 forskjellige album pr dag og dele hvert eneste bidige ett med oss. Noen er litt mindre grundige, og spiller kanskje 2 -3, og deler enda færre med oss. Noen hører musikk på internettradio, gir bengen i albumtitler og flater ut med musikk som ledsager i bakgrunnen.

Jeg mener at de skal være plass til alle disse her.

Men det finnes flere behov, ikke minst de sosiale. Noen liker å koble av her inne, kanskje drøse litt, fleipe og flire litt, ventilere etter en lang dag på jobben. Ta ting litt mindre alvorlig. Selv bruker jeg dette underforumet slik. Jeg har fremdeles til gode å poste bilde av et fly, men slik er det.

Jeg mener at det skal være plass til alle disse her også.

Det er en evig sannhet at et internettforum består av brukerne, og blir hva brukerne gjør det til.
    Jeg har vært her inne siden 2005. Ikke la deg lure av min registreringsdato. Jeg hadde en profil med noen tusen innlegg tidligere. Jeg slettet den, for jeg ble så lei av kranglingen. Tro meg, dette undeforumet har ikke alltid vært hva du skriver at det har vært. Her har vært hummer og kanari siden jeg logget meg på første gang.

Så til det som virkelig opprører meg, nemlig dette:
    Det er jo også litt stusselig når man har rundt 8 000 innlegg i en lyttetråd, og kanskje max har spilt 70-100 ulike album... Da kan man jo kanskje vurdere om man heller hører hjemme i OT trådene
    Jeg refererer på nytt til titelen på denne tråden. Ingen begrensninger der, så vidt jeg kan se. Har du et register på 10 plater, står det deg fritt å resirkulere dem gang på gang på daglig basis. At andre ikke synes det er særlig stimulerende får så være, men da er vi tilbake til forskjellige behov igjen.....Jeg synes faktisk svært lite om alle forsøk på å snevre inn tråden til å bare dekke egne behov, og jeg føler at det er det du (også) ønsker å gjøre...

Personlig har jeg rundt 11500 album på harddisk, ca. 2000 lper og det samme antall cder. De dekker veldig mange sjangre. I tillegg har jeg Spotify. Jeg har postet alt som jeg har syntes vært interessant her inne. Madonna til Mariachi, Sinatra til Simple Minds, Vyssotski til Ventures. Det anser jeg å være min gode rett, og det kommer jeg til å fortsette med. Jeg anser det som et bidrag til å utvide registeret i denne tråden, ikke innskrenke.

Hvem vet, kanskje poster jeg et fly også.

mvh
    Tjah...

Tittelen er vel nokså temmelig implisitt "hva spiller du i dag?" - tror nok de aller fleste har tolket det dithen, all den tid 97-98% av alle innleggene her viser seg å være plater folk spiller. Det er jo utrolig lite annet å finne av "lytting", som "trafikkstøy", "båtdur", "fuglekvitter", "to arbeidskolleger som har en lengre samtale om hvor de skal i påsken" etc. Så å henge seg opp i trådtittelen er vel noe far fetched? Dersom vi skulle begynt å poste alt det andre vi hører/ lytter til ila dagen - så kollaspser tråden av seg selv. Så enkelt er det.

Når det gjelder det som virkelig opprører deg, så misforsto jo du essensen av det avsnittet - det skulle egentlig bety at det var veeeldig mye "ikke-musikk-posting" i denne tråden, og som eg jo har sagt utrolig mange ganger nå - det er (og skal) være rom for sosial avkopling, fleip og morro - men når det omtrent bare blir det, korfor ikje opprette en egen tråd for denslags da? Er det så dumt da? Eg føler det går en grense når det kommer sitat-i-sitat-i-sitat-i-sitat-i-sitat med en internhumor som kun veldig få "tar" (dette med fly og årstall er to eksempler), men det er internhumor man allikevel tar undertonen i - nemlig (forsøk på) harselering med andre her inne. Begeret rant over for min del da det kom personangrep totalt ut av det blå, med null rotfeste i virkeligheten.

Tror egentlig ikkje vi er så veldig uenige når alt kommer til alt, eg kommenterer bare en utvikling eg mener å ha sett den senere tid. Godt mulig det har vært slik helt siden 2005, det vet eg ikkje - men det er i alle fall mange som har gitt opp lyttetråden det siste året eller så. Jeg har overhodet ikke noe ønske/intensjon om å innskrenke denne tråden, på ingen måte - men eg mener fortsatt at når alt kommer til alt, så er dette en musikktråd.

Og for all del, post et fly - gjør det bare ikkje i 20 innlegg på rad...

Handsoer

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Antall liker
    2.037
    Sted
    Sortland
    Fortsetter med litt mere tradisjonell svensk metall - som gir betegnelsen 'Kramgoa låtar' nytt innhold:

Opeth_Still_Life.jpg

Opeth: Still Life

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn