Hva lytter du til i dag? (Del 3)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Hehe! skal det være fly skal det være musikk til. ellers er det bare bærsj
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.472
    Antall liker
    34.426
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Da havnet også tkr på min ignoreringsliste.
    Han har åpenbart valgt provokasjon framfor diskusjon.
    Jeg har også meldt hans innlegg (inkludert "likerne") til moderatorene.

    Dette er meldingen jeg skrev til Høvdingen:

    Jeg mener dette er et åpenbart provokatorisk innlegg fra tkr. Off Topic som er postet bare for å provosere. Hans logikk er, så vidt jeg kan skjønne, "jeg mener det er rett å poste off topic her (og overalt ellers?), da HAR jeg rett til det". Tilslutt gjorde han det, istedet for å diskutere videre, enda han visste at det flere av oss som er imot slik off topic i denne tråden. Jeg mener slike poster er ødeleggende.

    Dette kommer i en serie av diskusjoner om hvorvidt "hva lytter du til" skal være en lyttetråd. Eller et sted hvor man kan gjøre som man vil, så lenge det ikke er direkte personangrep. Noen har tatt henstillingene til å slutte eller begrense slike poster som startskuddet til FLERE slike poster. Åpenbart i provokatorisk øyemed.

    Jeg har sett at OffTopic i tråder postet helt åpenbart som sabotasje og provokasjo, har vært tatt bort tidligere.

    Så vidt jeg skjønner logikken til tkr, har jeg rett til å poste 10 000 bilder fra konsentrasjonsleirene under krigen, for eksempel i tkrs egen tkr goes digital- tkr sitt anlegg. Ikke det at jeg har tenkt å gjøre det. Jeg mener også at jeg ikke skal ha rett til det.

    Jeg håper moderatorene og Høvdingen kan klargjøre man har rett til å poste i "hva lytter du til" tråden, som jo er plassert under musikk generelt.

    Jeg mener også alle som setter "liker" på et slikt åpenbart provokatorisk innlegg åpenbart har brutt regelverket.
     

    Kjetil_M

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.08.2006
    Innlegg
    2.441
    Antall liker
    1.989
    Sted
    Bergen
    Trash metall på det beste.

    Ellers må man tydeligvis være forsiktig hvor man
    trykker liker.
    Tkr@liker
    hehe, jeg har faktisk denne ep på vinyl fra min glade trash ungdomstid;)
    Men den har ikke vært spillt siden jeg var 15-16 år gammel.
    Det verste er at jeg har hørt rykter om at den er verdt ganske mye i disse dager.
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.640
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Trash metall på det beste.

    Ellers må man tydeligvis være forsiktig hvor man
    trykker liker.
    Tkr@liker
    :confused:

    Huh!

    Dette er bare helt utrolig (trist). At det ikke er greit å poengtere at det som har vært en veldig veldig fin tråd er i ferd med å skli totalt ut, uten å få fingern tilbake sier det meste...

    Kan bare gjenta meg selv til det kjedsommelige - det er forskjell på litt småprat og humor her og der (ok) - og 20 sider på rad med OT (ikke ok). Skjønner at det ikke er gehør og forståelse for det blant en del, men makan til rekasjoner...

    Men greit, her har det kommet til det punktet der man sier takk for seg på ubestemt tid.

    Kos dere!
     
    V

    vinyl-jønki

    Gjest
    Trash metall på det beste.

    Ellers må man tydeligvis være forsiktig hvor man
    trykker liker.
    Tkr@liker
    :confused:

    Huh!

    Dette er bare helt utrolig (trist). At det ikke er greit å poengtere at det som har vært en veldig veldig fin tråd er i ferd med å skli totalt ut, uten å få fingern tilbake sier det meste...

    Kan bare gjenta meg selv til det kjedsommelige - det er forskjell på litt småprat og humor her og der (ok) - og 20 sider på rad med OT (ikke ok). Skjønner at det ikke er gehør og forståelse for det blant en del, men makan til rekasjoner...

    Men greit, her har det kommet til det punktet der man sier takk for seg på ubestemt tid.

    Kos dere!
    Hvorfor tror du at dette var myntet på enkelte medlemmer og innlegg i denne
    tråden?Hvor er det det kommer frem? Det er mulig å ha to tanker i hodet samtidig,
    at du tar dette til deg er synd,det var ikke meningen,trodde du klarte å skille mellom ting.
    Du overvurderer ikke din egen betydning her?
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.640
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    oh get a grip

    er vi tredjeklassinger???

    Og min egen betydning??? Eg trudde i alle fall ikkje det var myntet på meg...
     

    Tremor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.05.2012
    Innlegg
    1.294
    Antall liker
    878
    Sted
    Tromsø
    Trash metall på det beste.

    Ellers må man tydeligvis være forsiktig hvor man
    trykker liker.
    Tkr@liker
    :confused:

    Huh!

    Dette er bare helt utrolig (trist). At det ikke er greit å poengtere at det som har vært en veldig veldig fin tråd er i ferd med å skli totalt ut, uten å få fingern tilbake sier det meste...

    Kan bare gjenta meg selv til det kjedsommelige - det er forskjell på litt småprat og humor her og der (ok) - og 20 sider på rad med OT (ikke ok). Skjønner at det ikke er gehør og forståelse for det blant en del, men makan til rekasjoner...

    Men greit, her har det kommet til det punktet der man sier takk for seg på ubestemt tid.

    Kos dere!
    Hvorfor tror du at dette var myntet på enkelte medlemmer og innlegg i denne
    tråden?Hvor er det det kommer frem? Det er mulig å ha to tanker i hodet samtidig,
    at du tar dette til deg er synd,det var ikke meningen,trodde du klarte å skille mellom ting.
    Du overvurderer ikke din egen betydning her?
    Om du trenger en forklaring på det bør du ta en tur til i barnehagen. En finger opp i midten betyr 'reis til helvete' og den er plassert rett under en debatt du selv har bidratt til å utarte. Det begynner å ane meg at det er for mye forlangt å få enkelte til å tenke.
     
    V

    vinyl-jønki

    Gjest
    oh get a grip

    er vi tredjeklassinger

    Og min egen betydning Eg trudde i alle fall ikkje det var myntet på meg...
    Jeg står på at denne ikke var ment som en kommentar til tråden som den fremstår
    idag, at du tillegger den noe annet kan ikke jeg gjøre noe med.
    Min siste setning var unnødvendig,beklager den.
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.524
    Antall liker
    2.980
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Pust med magen folkens - eller så tror jeg O`Store må til med noen slike...

    Rødt kort.jpg
     

    Tremor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.05.2012
    Innlegg
    1.294
    Antall liker
    878
    Sted
    Tromsø
    Pust med magen folkens - eller så tror jeg O`Store må til med noen slike...

    Vis vedlegget 191516
    Hehe, det fikk meg til å tenke på en episode for noen måneder siden da jeg kom i skade for å nevne fotball her inne. Jeg ble høflig irettesatt av ett annet medlem med instruks om å tenke over at dette ikke er en fotballtråd. Siden har jeg ikke nevnt fotball med et kvekk. Det passer ikke inn i tråden. Men helt plutselig er det en hel gjeng som krever å få snakke tøv om alt fra fly til raggsokker... Jeg får det rett og slett ikke til å henge på greip.

    Røde kort er det alt for lite av her.
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    35.640
    Antall liker
    20.487
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Atter én gang går noen bananas i denne tråden. Og de tøffe gutta vet å gjøre seg store ved å fortelle hvem de ignorerer. Selv har jeg ignorert disse lenge, da alt de har å komme med er selvhøytidelighet. De skal visstnok også bestemme hvor mange skiver man skal ha før man er verdig å poste.
     

    Tremor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.05.2012
    Innlegg
    1.294
    Antall liker
    878
    Sted
    Tromsø
    Atter én gang går noen bananas i denne tråden. Og de tøffe gutta vet å gjøre seg store ved å fortelle hvem de ignorerer. Selv har jeg ignorert disse lenge, da alt de har å komme med er selvhøytidelighet. De skal visstnok også bestemme hvor mange skiver man skal ha før man er verdig å poste.
    De som er selvhøytidelige er de som krever å få bruke denne tråden til pludretråd. Den ligger under 'Musikk Generelt' og ikke 'Off-Topic'. Når man krever dette krever man samtidig at man selv tar opp større plass enn musikken tråden skal handle om. Hvis ikke dette er navlebeskuende og selvhøytidelig må jeg få kreve en bedre definisjon fra deg.
     

    Høvdingen

    The big chief
    Administrator
    Ble medlem
    01.01.2001
    Innlegg
    6.926
    Antall liker
    5.965
    Torget vurderinger
    2
    Det er tydelig at det har oppstått noen uenigheter underveis, men kan vi ikke heller starte en egen tråd om dette under Kommentarer til forumet, også kan denne tråden fortsette med Hva du lytter til, og jeg tenker da på musikkutgivelser.

    mvh
    Høvdingen
     

    Tremor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.05.2012
    Innlegg
    1.294
    Antall liker
    878
    Sted
    Tromsø
    Sexy Ways - The Best of Hank Ballard & the Midnighters

    cover.jpg


    R&B og soul, soul, soul. Han hadde den rette knekken i stemmen, Hank.
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn