Lars-Erik@ Ser i ettertid at jeg gikk for langt, whiskey er jo ikke rette skrivemåte,Fornærmelsen bestod i å kalle livets drikk for whiskey. Rackern kom med den.Jeg beklager hvis jeg har fornærmet deg, det var absolutt ikke meningen.
Som plaster på såret spilles Lee Ritenour - Captain Fingers på vinyl
Avslutter kvelden med denne dama.
Vis vedlegget 212975
Lars-Erik@ Ser i ettertid at jeg gikk for langt, whiskey er jo ikke rette skrivemåte,Fornærmelsen bestod i å kalle livets drikk for whiskey. Rackern kom med den.Jeg beklager hvis jeg har fornærmet deg, det var absolutt ikke meningen.
dette skal ikke gjenta seg. Godt at vi begge kan enes over et glass himkok fra Toten? Årgang klokka fem i ettermiddag?
Mvh
Rack-Mannen|
Betyr dette at du inviterer på et glass?Vis vedlegget 213104Lars-Erik@ Ser i ettertid at jeg gikk for langt, whiskey er jo ikke rette skrivemåte,Fornærmelsen bestod i å kalle livets drikk for whiskey. Rackern kom med den.Jeg beklager hvis jeg har fornærmet deg, det var absolutt ikke meningen.
dette skal ikke gjenta seg. Godt at vi begge kan enes over et glass vhjiskei?
Mvh
Rack-Mannen|
Vis vedlegget 213105
E24 tester: Aston Martin V12 Vantage - Brutalt vakker - Bil - E24@ "Rackern": Den der er jo bare nyyyyyydelig. Koch Johansens er en 4 dørs sedan,med en relativt høy pris.
mvh