Kona har vært en tur til Aberdeen i uka og hadde med litt gotteri hjem^^Godt øl også.
mvh
Jepp, fin plate som jeg hørte jevnt og trutt opp gjennom oppveksten.En plate jeg liker svært godt, men som jeg sjelden spiller
Kanskje Eric Claptons aller beste, IMO.
Og Duane Allman gjør seg ikke bort, heller. Kom ut i 1970, altså 47 år siden. Et monument over en tid som er forbi.....
Mvh
Det var interessant! Mitt eksemplar ble kjøpt inn i 1974, og er ikke lenger helt duggfriskt. Har du noen link?Jepp, fin plate som jeg hørte jevnt og trutt opp gjennom oppveksten.En plate jeg liker svært godt, men som jeg sjelden spiller
Og Duane Allman gjør seg ikke bort, heller. Kom ut i 1970, altså 47 år siden. Et monument over en tid som er forbi.....
Mvh
Layla and... er ute i en mofi pressing nå som skal være bra. For dem som måtte være interessert i slikt
Det var interessant! Mitt eksemplar ble kjøpt inn i 1974, og er ikke lenger helt duggfriskt. Har du noen link?Jepp, fin plate som jeg hørte jevnt og trutt opp gjennom oppveksten.En plate jeg liker svært godt, men som jeg sjelden spiller
Mvh
Layla and... er ute i en mofi pressing nå som skal være bra. For dem som måtte være interessert i slikt
Mvh
Trodde Harald og Thomas skulle gi seg jegVet hvem Thomas er, og han bør vinne!
Takker, skal handles inn!Det var interessant! Mitt eksemplar ble kjøpt inn i 1974, og er ikke lenger helt duggfriskt. Har du noen link?Jepp, fin plate som jeg hørte jevnt og trutt opp gjennom oppveksten.En plate jeg liker svært godt, men som jeg sjelden spiller
Mvh
Mvh
Den kan handles inn her: Derek & The Dominos Layla and Other Assorted Love Songs Numbered Limited Edition 180g 2LP-Elusive Disc
Review av «Guru Fremer» https://www.analogplanet.com/content/which-layla-and-other-assorted-love-songs
AmenTrodde Harald og Thomas skulle gi seg jegVet hvem Thomas er, og han bør vinne!