Svein Arne
Hi-Fi freak
Det var rett før han la inn årene, den der.
Jeg digger denne - og en del annet. Hehehe.
Han er helten min, om ikke akkurat Nelson Mandela.
Another side of Bob Dylan (1964)
Det var rett før han la inn årene, den der.
Jan Werner hadde en av våre (norske) virkelig store stemmer. Bare så utrolig trist at han gikk bort i så ung alder. RIP.Er ikke stor Abba fan, men litt samme. Flott stemme
Mvh
Nå har vel ikke Van the man lagt inn årene, hvis det er det du hinter til her? En av oss har misforstått noe her ...Det var rett før han la inn årene, den der.
Jeg digger denne - og en del annet. Hehehe.
Han er helten min, om ikke akkurat Nelson Mandela.
Vis vedlegget 504555
Another side of Bob Dylan (1964)
Hvor finnes denne?Jeg her muligens tatt meg vann over hodet, men tenkte jeg skulle komme gjennom denne i kveld:
Vis vedlegget 505212
Får helle opp kveldens whisky #1 også. Det kan bli en lang kveld.
mvh
Ja, skål da!Hvor finnes denne?Jeg her muligens tatt meg vann over hodet, men tenkte jeg skulle komme gjennom denne i kveld:
Vis vedlegget 505212
mvh
Whisky har jeg
Ikke så ofte jeg kjøper musikk nå, men denne har jeg plass til.Ja, skål da!Hvor finnes denne?Jeg her muligens tatt meg vann over hodet, men tenkte jeg skulle komme gjennom denne i kveld:
Vis vedlegget 505212
mvh
Whisky har jeg
Den finnes på musikkserveren min. 4 cder i alt. Jeg er nå midtveis i cd #3, og går snart i "overload". Søkte på Tidal, og der ligger den ikke....
mvh
Kan forsøke å brenne den til deg, men ikke hold pusten.....Roon er ikke akkurat det mest rippevennlige formatet. Kan hende jeg må få hele samlingen over på iTunes for å få det til.Ikke så ofte jeg kjøper musikk nå, men denne har jeg plass til.Ja, skål da!Hvor finnes denne?Jeg her muligens tatt meg vann over hodet, men tenkte jeg skulle komme gjennom denne i kveld:
Vis vedlegget 505212
mvh
Whisky har jeg
Den finnes på musikkserveren min. 4 cder i alt. Jeg er nå midtveis i cd #3, og går snart i "overload". Søkte på Tidal, og der ligger den ikke....
mvh
En whisky pr CD?
Flott terrassevær i kveld.
Det ble lokalt øl og ikke så langreist aquavit til en pizza.