kjellbjarne
Hi-Fi freak
Mvh
Inga Rumpf- kanskje tidenes beste tyske progrock/rockevokalist!
Nytt for meg, utrolig kult. Unik stemme jaInga Rumpf- kanskje tidenes beste tyske progrock/rockevokalist!
Mvh
Rammstein er böse saker. Jeg ble fristet av singelen "Engel", men teologen i meg skurret kankje litt. Dog er teologen i meg ikke verre enn at Raga Rockers strofe "...med kredtittkort som skjold mot verdens vold" ringer og klinger riktigere mht. situasjonsforståelse enn mye annet teologisk vissvass, så hvis det er tkr-approved, så er det det. Problemet er at tysken min glepper skikkelig på dette nivået.
Takker for den. Tkr-approved betyr ikke akkurat så mye, men det er jo bøse saker, da....Rammstein er böse saker. Jeg ble fristet av singelen "Engel", men teologen i meg skurret kankje litt. Dog er teologen i meg ikke verre enn at Raga Rockers strofe "...med kredtittkort som skjold mot verdens vold" ringer og klinger riktigere enn mye annet teologisk vissvass, så hvis det er tkr-approved, så er det det.
Den siste utgivelsen på 2 x 180g vinyl er meget god. Kan anbefales.I slottskjelleren har det foregått en intern debatt om hvilken versjon av Hell Freezes Over som er den beste.
CD’en var i sin tid en referanse. Og den siste utgivelsen på vinyl har fått mye skryt. Men spør dere meg så er det DVD versjonen som regjerer med ett knepp mer dynamikk. Jeg har dog tatt feil før
Vis vedlegget 544665
At Rammstein er böhse er vel ferdig snakka, for de som vil gå videre kan jo Böhse Onkelz være verd å sjekke ut...så vidt meg bekjent startet de før Rammstein og var med på å inspirere nevnte band?!Rammstein er böse saker. Jeg ble fristet av singelen "Engel", men teologen i meg skurret kankje litt. Dog er teologen i meg ikke verre enn at Raga Rockers strofe "...med kredtittkort som skjold mot verdens vold" ringer og klinger riktigere mht. situasjonsforståelse enn mye annet teologisk vissvass, så hvis det er tkr-approved, så er det det. Problemet er at tysken min glepper skikkelig på dette nivået.
Forrykende bra live-album...