Skal du kritisere folk for å legge ut musikk på et musikkforum? Klarte du ikke å holde ronketottene unna tastaturet?Hva lytter Svullo til i dag? Nitrist tråd
Kunne ikke sagt det bedre selv.Skal du kritisere folk for å legge ut musikk på et musikkforum? Klarte du ikke å holde ronketottene unna tastaturet?
Ta deg en stor bolle.
Det er vel heller mengden innlegg fra samme person som kritiseres.Skal du kritisere folk for å legge ut musikk på et musikkforum? Klarte du ikke å holde ronketottene unna tastaturet?
Ta deg en stor bolle.
Deja Vi.Det er vel heller mengden innlegg fra samme person som kritiseres.
Iver og manglende impulskontroll er muligens to sider av samme sak.Deja Vi.
Hadde det på samme vis på skola i 1970. Rekte opp hånda i timen oftere enn gjennomsnittet.
Den som lever drar sine egne sluttninger på selvstendig grunnlag.Iver og manglende impulskontroll er muligens to sider av samme sak.
Det er noe ironisk over at en mann som har hatt ett-1- eneste musikkinnlegg i denne tråden setter seg til doms over andres innleggshyppighet. IMO skulle han enten ha bidratt eller holdt kjeft.Det er vel heller mengden innlegg fra samme person som kritiseres.
Enig.Det er noe ironisk over at en mann som har hatt ett-1- eneste musikkinnlegg i denne tråden setter seg til doms over andres innleggshyppighet. IMO skulle han enten ha bidratt eller holdt kjeft.
mvh
Det er noe ironisk over at en mann som har hatt ett-1- eneste musikkinnlegg i denne tråden setter seg til doms over andres innleggshyppighet. IMO skulle han enten ha bidratt eller holdt kjeft.
mvh
[/QUOTDoctor Feelgood var, så vidt jeg husker, gode til å sprite opp stemningen.
Mitt motto for dagen.
Oi, det var lenge siden jeg har hørtRUSH POWER WINDOWS Spilles på Vinyl nå Vis vedlegget 734661
Synes den er bra , sikkert verd en ny lyttOi, det var lenge siden jeg har hørt
Long time no hearFortsetter med gamle låter...