Skrapt og vasket husveggen i dag, klar for maling om 2 dager, premie etter en lang dag, Hansaøl og musikk og kjerringen for ut døren. Nytes i fulle drag.
Ahh, lørdag er vel like bra som Fredag, men gårsdagen var fantastisk, min sønn på besøk og han satt med store våte øyne etter en lang kveld med musikk, det betyr vel at både musikken og stereoen leverer. I dag er det hjemme alene fest.
Midt på natten nå, men nytter på mens jeg har huset for meg selv. Nightwishkonsert i egen stue, fy flate for et band, så tight og samkjørt, like bra live som i studio. Blir rett og slett litt satt ut...
Det er vel og bra med alle disse nymotens greiene med mindre kjøtt, spare på energi, identitetspolitikk osv. Men noen ganger savner man tiden da alt var enklere. "Hold Skjærgården Ren", og "Redd Regnskogen", som vi lærte på åttitallet! Ingen snakker om regnskogen lenger, bortsettt fra Gojira!
Fortitude - tidenes Gojira album!
Veldig fin "lærebok" klassisk rock gitar i den låta! Måtte godt opp i tyveåra for å komme forbi "Kiss er for fjortiser" -perioden, og egentlig sette pris på dem!